ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало перевезення зерна баржевими караванами з Угорщини до порту Констанца у Румунії.
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало перевезення зерна баржевими караванами з Угорщини до порту Констанца у Румунії.
Попри те, що наразі використання електронної товарно-транспортної накладної для вантажних перевезень територією України здійснюється на добровільних засадах, компанії вже зараз можуть переходити до перелаштування своїх бізнес-процесів під використання е-ТТН.
Новий судноплавний коридор з портів Великої Одеси залучає все більше європейських страхових компаній. Іноземні компанії потроху звикають до «тимчасового коридору», розуміючи, що немає жодних ознак відновлення Зернової угоди під егідою ООН.
Показники середньодобової передачі вагонів зі зерном на прикордонних переходах :
Польща - 107,47 ваг/доба (+6,35 ваг/доба або +6,28% до показника минулого тижня);
в тому числі передача по колії 1520 мм-52,63 ваг/доба; передача по колії 1435 мм-54,84 ваг/доба.
Румунія- 117,05 ваг/доба (-1,48 ваг/доба або -1,25% до показника минулого тижня);
21-22 вересня 2023 року у м. Баку, Азербайджан відбувся «Чорноморсько-Каспійський Логістичний Форум 2023: коридори, вантажі, інфраструктура».