Ми беремо участь

Пошукова форма

Білоруське морське пароплавство збільшить флот для вантажоперевезень по Дніпру в українські порти

09 Жовтень
2019
"Білоруське морське пароплавство" модернізує флот, щоб отримати можливість відправляти по Дніпру суднові партії по 3 тис. Т з Білорусі в чорноморські порти України.
 
Про це сказав керівник проекту Сергій Зубко, повідомляє ЦТС з посиланням на Порти України.
 
"З урахуванням отриманого досвіду ми бачимо такі шляхи розвитку даного напрямку компанії. На першому етапі, з огляду на використання вантажопідйомності судів тільки на 80% через обмеженість обсягу трюмів, плануємо виконати модернізацію наявного флоту шляхом нарощування бортів вантажних ящиків і зміни конструкції кришок на теплоході" Надія " . Ці роботи планується виконати на українських заводах. Друге - залучення додатково трьох одиниць: один буксир і дві баржі ", - зазначив Зубко.
 
За його словами, з двох барж-майданчиків річкового району плавання, призначених для перевезення будівельних і важких насипних матеріалів, пропонується зробити одну баржу з трюмні розташуванням вантажних ящиків, зсувними кришками і прибережним морським районом плавання. Загальна довжина такої баржі складе 115 м, обсяг трюмів - 2,5 тис. Куб. м, вантажопідйомність - 1700 т. Роботи з переоснащення компанія планує виконати на підприємствах Білорусі.
 
"В результаті ми зможемо організувати доставку караваном загальною вантажопідйомністю 3 тис. Тонн, що відповідає мінімальній морської суднової партії і вантажопідйомності судна класу" ріка-море ". Тобто, з'явиться можливість здійснювати доставку вантажів з Білорусі в чорноморські порти України без додаткових витрат по накопиченню суднових партій і з мінімальними витратами на проходження шлюзів і часу доставки ", - заявив Зубко.
 
При цьому він підкреслив, що основні зусилля компанії спрямовані не на здійснення каботажних перевезень, а на роботу з доставки експортно-імпортних вантажів. "Вантажі ці є, нам постійно надходять заявки. Однак є ряд проблем, головна з яких - обмежена доступність портів Білорусі протягом всього навігаційного періоду. Тому ми дуже сподіваємося, що будуть виконані роботи з днопоглиблення річки Прип'ять, а з білоруської сторони буде забезпечена гарантована глибина не менше 1,8 метра на перекаті від Усівського до Мозирського ділянки ", - підсумував він.