Ми беремо участь

Пошукова форма

Maersk замовить перший в світі контейнеровоз з нульовим викидом вуглецю

21 Лютий
2021

Датська транспортно-логістична компанія A.P. Moeller-Maersk офіційно прискорила реалізацію своїх планів по декарбонізації і перекладу свого флоту на вуглецево-нейтральне паливо.

Як повідомила прес-служба Maersk, в поточному році буде замовлено фідерне судно ємністю 2 тис. TEU, що працює на метанолі, яке повинно почати роботу в 2023 році - на сім років раніше спочатку поставленої мети. Крім того, всі наступні новобудови Maersk будуть оснащені двопаливними системами, що дозволяють працювати або на вуглецево-нейтральному паливі, або на стандартному мазуті з дуже низьким вмістом сірки (VLSFO).

Мета A.P. Moller-Maersk - стати лідером в області декарбонізації глобальної логістики. Наші клієнти очікують, що ми допоможемо їм декарбонізіровать їх глобальні ланцюжки поставок, і ми приймаємо цей виклик, працюючи над вирішенням практичних, технічних проблем і проблем безпеки, властивих вуглецево-нейтральним видам палива, які нам знадобляться в майбутньому. Коли в 2018 році ми оголосили про плани до 2050 року мати повністю вуглецево-нейтральний флот, це було амбітно і несподівано. Сьогодні ми розглядаємо це як складну, але досяжну мету ", - сказав генеральний директор компанії Сорен Скоу.

Перший вуглецево-нейтральний контейнеровоз Maersk буде працювати на метанолі або біометанол. Його планують задіяти на одному з внутрішньорегіональних маршрутів, ймовірно, в Європі.

Буде серйозною проблемою знайти достатню кількість вуглецево-нейтрального метанолу в межах нашого графіка, щоб впровадити цю технологію. Наш успіх залежить від клієнтів, які скористаються цим новаторським продуктом, і від більш тісної співпраці з виробниками палива, партнерами по технологіям та розробниками для досить швидкого нарощування виробництва. Ми вважаємо, що наше прагнення ввести в експлуатацію першу в світі лайнерное судно з нейтральним вуглецевим балансом до 2023 року - кращий спосіб почати швидке збільшення обсягів вуглецево-нейтрального палива, яке нам знадобиться ", - зазначила генеральний директор флоту і стратегічних брендів A.P. Moller-Maersk Генрієтта Халлберг Тигесен.

Детальна інформація про те, де і коли буде побудовано новаторське судно, ще не розголошується. Представник Maersk повідомив в коментарі Splash24 / 7: «Концептуальний дизайн завершений, і в даний час ми ведемо переговори з постачальниками обладнання і верфями. Вкрай важливо знайти правильних партнерів, які готові задіяти ресурси розвитку для такого кардинального зміни галузі ».

У Maersk відзначають, що продовжують досліджувати кілька видів вуглецево-нейтрального палива і можливість використання відразу декількох рішень, такі як метанол, біометанол, аміак і спирто-лігніну суміші.

A.P. Moller-Maersk (штаб-квартира - Копенгаген) - інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена ​​в 130 країнах. Штат - близько 90 тис. Співробітників.

Компанія в 2019 році скоротила виручку в порівнянні з 2018 роком на 0,9% - до $ 38,89 млрд. Показник EBITDA виріс на 14,3% - до $ 5,712 млрд. Капітальні інвестиції склали $ 2,035 млрд проти $ 3,219 млрд роком раніше.