Європейська асоціація експедиторів, транспорту, логістики та митних послуг (CLECAT), Європейська асоціація автовиробників (ACEA) та Європейська рада відправників вантажу (ESC) вітають пропозицію оновити Систему торгівлі викидами ЄС (ETS) і створити нову систему ETS, що охоплює як будівлі, так і автомобільний транспорт.
Дійсно, три асоціації вважають, що надійна система ціноутворення на викиди вуглецю є одним із ключових будівельних блоків ефективної політичної основи для підтримки та забезпечення можливості переходу Європи до вуглецевої нейтральності.
У спільному документі з викладом позиції асоціації зазначають, що передумовою швидкого освоєння ринку автомобілів з альтернативним двигуном є запровадження ефективних і адресних заходів підтримки сектора. Таким чином, СТВ для автомобільного транспорту має гарантувати, що доходи від продажу дозволів на викиди парникових газів на аукціонах відокремлюються та реінвестуються у сектор вантажних автомобільних перевезень.
Це допоможе прискорити інвестиції у вантажні автотранспортні засоби та технології з низьким та нульовим рівнем викидів. Без забезпечення фінансування цих необхідних інвестицій, а також чітких і чітких цілей для інвестицій у кільцевий захист (наприклад, в інфраструктуру зарядки та дозаправки, підтримку оновлення парку тощо) існує ризик недостатнього фінансування для підтримки переходу на нульовий викид автоперевезення.
Таким чином, переглянута Директива ЄС з СТВ повинна вимагати від держав-членів повертати значну частину доходів від ціноутворення CO2 вантажних перевезень транспортному сектору у формі програм підтримки інвестицій у екологічні транспортні засоби та технології. Це дозволить галузі швидко освоїти нові технології та прискорити перехід до кліматичної нейтральності. Три асоціації наголошують, що великовантажні автомобілі з низьким та нульовим рівнем викидів повинні швидко стати найбільш життєздатним та найкращим варіантом для транспортних операторів.
Асоціації наголошують, що належна інтеграція з існуючою політикою на національному рівні (наприклад, у Німеччині) матиме важливе значення, щоб уникнути подвійного стягнення плати за викиди CO2. CLECAT, ACEA та ESC настійно рекомендують європейським та національним особам, які приймають рішення, розглянути їх рекомендації у терміновому порядку під час поточних обговорень пропозиції.




