Ми беремо участь
uk

Пошукова форма

Доходи від автомобільного транспорту мають бути захищені для вантажних перевезень з нульовим рівнем викидів

19 Січень
2022

 

 

 Європейська асоціація експедиторів, транспорту, логістики та митних послуг (CLECAT), Європейська асоціація автовиробників (ACEA) та Європейська рада відправників вантажу (ESC) вітають пропозицію оновити Систему торгівлі викидами ЄС (ETS) і створити нову систему ETS, що охоплює як будівлі, так і автомобільний транспорт.

Дійсно, три асоціації вважають, що надійна система ціноутворення на викиди вуглецю є одним із ключових будівельних блоків ефективної політичної основи для підтримки та забезпечення можливості переходу Європи до вуглецевої нейтральності.

У спільному документі з викладом позиції асоціації зазначають, що передумовою швидкого освоєння ринку автомобілів з альтернативним двигуном є запровадження ефективних і адресних заходів підтримки сектора. Таким чином, СТВ для автомобільного транспорту має гарантувати, що доходи від продажу дозволів на викиди парникових газів на аукціонах відокремлюються та реінвестуються у сектор вантажних автомобільних перевезень.

Це допоможе прискорити інвестиції у вантажні автотранспортні засоби та технології з низьким та нульовим рівнем викидів. Без забезпечення фінансування цих необхідних інвестицій, а також чітких і чітких цілей для інвестицій у кільцевий захист (наприклад, в інфраструктуру зарядки та дозаправки, підтримку оновлення парку тощо) існує ризик недостатнього фінансування для підтримки переходу на нульовий викид автоперевезення.

Таким чином, переглянута Директива ЄС з СТВ повинна вимагати від держав-членів повертати значну частину доходів від ціноутворення CO2 вантажних перевезень транспортному сектору у формі програм підтримки інвестицій у екологічні транспортні засоби та технології. Це дозволить галузі швидко освоїти нові технології та прискорити перехід до кліматичної нейтральності. Три асоціації наголошують, що великовантажні автомобілі з низьким та нульовим рівнем викидів повинні швидко стати найбільш життєздатним та найкращим варіантом для транспортних операторів.

Асоціації наголошують, що належна інтеграція з існуючою політикою на національному рівні (наприклад, у Німеччині) матиме важливе значення, щоб уникнути подвійного стягнення плати за викиди CO2. CLECAT, ACEA та ESC настійно рекомендують європейським та національним особам, які приймають рішення, розглянути їх рекомендації у терміновому порядку під час поточних обговорень пропозиції.