16 Травень
2019
Міністерство інфраструктури України не планує змінювати державні стандарти залізничної колії (ширина колії 1520 мм), євроколія (1435мм) буде прокладена паралельно вже існуючого полотна у напрямку Львів-Київ-Одеса з подальшим розвитком в сторону Харкова і Дніпра, сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю «Інтерфакс-Україна».
«Ми збережемо існуючі стандарти. У разі євроколії ми плануємо реалізувати її на напрямку Львів-Київ-Одеса. Потім є плани розширити на Дніпро і Харків, може, ще пару міст », - зазначив він.
За словами міністра, зараз головний акцент робиться на проекті євроколії у напрямку зі Львова до Одеси через Київ.
«У цьому році ми приступаємо до розробки ТЕО спільно з ЄС. Цей проект буде орієнтований на вартість десь 10 млрд грн. Але потрібно розуміти, що альтернативи у нас немає », - підкреслив В.Омелян.
Крім того, за його словами компанії необхідно інвестувати в інфраструктуру, оскільки існуюча інфраструктура не дозволяє досягати пікових швидкостей навіть для тих поїздів, які зараз є у «Укрзалізниці».
«Тому нам потрібно спочатку відремонтувати шляхи. Або ж їх доведеться перебудовувати, щоб кривизна відповідала швидкісним параметрами. І тільки тоді ми зможемо говорити про те, щоб істотно і якісно змінити рухомий склад », - заявив В. Омелян.
Він також зазначив, що «Укрзалізниця» не володіє достатньою кількістю фінансів для закупівлі нових швидкісних пасажирських поїздів.
«У будь-якому випадку, покупка нових поїздів серійно повинна бути окремою державною програмою. "Укрзалізниця" не витримає цього », - сказав міністр.




