Ми беремо участь

Пошукова форма

Мінінфраструктури не планує переводити «Укрзалізницю» на євроколію

16 Травень
2019
Міністерство інфраструктури України не планує змінювати державні стандарти залізничної колії (ширина колії 1520 мм), євроколія (1435мм) буде прокладена паралельно вже існуючого полотна у напрямку Львів-Київ-Одеса з подальшим розвитком в сторону Харкова і Дніпра, сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю «Інтерфакс-Україна».
 
«Ми збережемо існуючі стандарти. У разі євроколії ми плануємо реалізувати її на напрямку Львів-Київ-Одеса. Потім є плани розширити на Дніпро і Харків, може, ще пару міст », - зазначив він.
 
За словами міністра, зараз головний акцент робиться на проекті євроколії у напрямку зі Львова до Одеси через Київ.
 
«У цьому році ми приступаємо до розробки ТЕО спільно з ЄС. Цей проект буде орієнтований на вартість десь 10 млрд грн. Але потрібно розуміти, що альтернативи у нас немає », - підкреслив В.Омелян.
 
Крім того, за його словами компанії необхідно інвестувати в інфраструктуру, оскільки існуюча інфраструктура не дозволяє досягати пікових швидкостей навіть для тих поїздів, які зараз є у «Укрзалізниці».
 
«Тому нам потрібно спочатку відремонтувати шляхи. Або ж їх доведеться перебудовувати, щоб кривизна відповідала швидкісним параметрами. І тільки тоді ми зможемо говорити про те, щоб істотно і якісно змінити рухомий склад », - заявив В. Омелян.
 
Він також зазначив, що «Укрзалізниця» не володіє достатньою кількістю фінансів для закупівлі нових швидкісних пасажирських поїздів.
 
«У будь-якому випадку, покупка нових поїздів серійно повинна бути окремою державною програмою. "Укрзалізниця" не витримає цього », - сказав міністр.