Протягом 2020-2021 років "Міжнародні авіалінії України" адаптували свою бізнес-модель, змінивши її з мережевої на гібридну: частка чартерних "гарантованих" перевезень у бізнесі компанії збільшилася з 10% до 60%.
Також у рамках переходу до нової бізнес-моделі перевізник скоротив флот, адаптувавши його до актуальних потреб (до 28 бортів), скасував далекомагістральні рейси, адаптував слоти для Р2Р пасажирів, зберігши при цьому транзитний хаб у дві "хвилі" в аеропорту Бориспіль.
Також у МАУ зазначають, що оптимізація операційної діяльності компанії дозволила продемонструвати позитивний фінансовий результат на початку 2021 року. Зокрема – вийти на показник прибутку у 1,1 млрд грн за результатом 9 місяців 2021 року (після збитку у 4,5 млрд грн за 2020 рік).
"Вона (оптимізація - ЦТС) передбачала: запобігання необґрунтованим видаткам, тотальне зниження постійних витрат компанії, повну відмову від виконання нерентабельних рейсів, реструктуризацію лізингових платежів, оптимізацію штату", - йдеться у повідомленні перевізника.
Ці заходи дозволили авіакомпанії заощадити 90 млн дол. за рік, що виділило МАУ серед низки міжнародних мережевих перевізників за показником CASK (Cost Available Seat Kilometer).
Крім того, в МАУ повідомили, що, за попередніми планами, у 2022 році мають намір перевезти понад 4,5 млн. пасажирів, і зберегти динаміку прибутковості.
"Наразі бюджет переданий на розгляд Наглядової ради МАУ. Після його затвердження ми зможемо докладніше говорити про свої плани. Наразі ще можливі коригування", - уточнив президент авіакомпанії Євген Дихне.
"Водночас, ще цього року ми плануємо приємні сюрпризи для наших пасажирів - інтранет у літаках і, step by step, повернення фреш-живлення у бізнес-класі. Насамперед це стосується чартерних новорічних далекомагістральних програм", - додав він. .




