Головна подія року для вітчизняних фахівців у логістичній галузі.
Це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів логістики та суміжних галузей. На ній зібралося понад 350 топ-менеджерів та керівників логістики з усіх регіонів країни та близького зарубіжжя, щоб обговорити тенденції розвитку логістики у поточних умовах та провести переговори з поточними та перспективними партнерами.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Розподіл учасників за галузями діяльності виглядав так:
- логістика (транспортні та складські послуги, ЗЕД та ін.) – 21%;
- виробники – 19%
- рітейлери – 15%
- дистриб'ютори – 16%;
- ЗМІ – 2%;
- суміжні галузі – 26%.
Розріз аудиторії за рівнем менеджменту виглядав так:
- директор з логістики – 23%;
- СЕО, генеральний директор – 15%;
- начальник відділу продажу – 12%;
- менеджер з логістики – 11%
- операційний директор – 8%;
- керівник складської логістики – 8%;
- маркетолог – 8%;
- керівник транспортної логістики – 6%;
- начальник відділу ІТ – 5%;
- спеціаліст ЗЕД – 4%.
Партнерами конференції стали компанії:
Генеральний партнер/ІТ-партнер - Системний інтегратор Sotass
Головний партнер з автоматизації логістики – Consulting for Retail
Офіційний партнер логістики останньої милі – ANT-Logistics
Офіційний партнер – ТЕДІС Україна
Офіційний партнер – KAPELOU
Трансформаційний партнер – YouCoach
Офіційний логістичний партнер - Міст Експрес
ІТ-консалтинговий партнер - Слуно Україна
Палетний партнер – Богач Плюс
ІТ партнер – Союз Автоматизаторів Бізнесу
Партнер міжнародних перевезень - Global Logistics
Інноваційний партнер - LADING.EU
Інноваційний логістичний партнер – LOGISTIC PLUS
Партнер сучасного складського обладнання - SMARTDATA LLC
Логістичний партнер - Транспортна компанія SAT
Партнер електронних рішень – EDIN
Партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд
Партнер з оренди комерційної техніки.
Партнер оператор пуллінгової тари - МАКСІ-ПРОМ
Партнер складської вантажної техніки - AЛВАРК УКРАЇНА
Партнер з виготовлення та переобладнання фургонів – Реформ
Партнер - виробник мастильних матеріалів - Azmol
Партнер у рішеннях для доставки останньої милі – Модерн-Експо
Енергетичний партнер - Енерджі ГМБХ
Поліграфічний партнер – Паперовий змій
Партнер з індивідуальних рішень у логістиці – OneWhale
Надійний Партнер з доставки збірних вантажів – Consolline
3PL Партнер - Група Компаній АФІНА
Насичену програму Дня Логіста було розбито на дві тематичні складові, кожна з яких проходила в окремому залі.
Виступи у першому залі були об'єднані тематикою «Оптимізація складської логістики. Готові кейси щодо впровадження».
Серію виступів у цій залі відкрив Дмитро Пасенков, керівник департаменту промислової та логістичної нерухомості компанії Cushman & Wakefield із темою «Перспективи розвитку логістичної нерухомості. Вартість, попит, територія. Спікер представив аналіз ринку складської логістики у Київському регіоні у 2021 році, навівши ключові його показники: загальний обсяг, вакантність, орендна ставка на приміщення класів «А» та «В» тощо. Серед головних тенденцій Дмитро визначив повернення в Україну іноземних інвесторів, що підтверджує високий інтерес та впевненість у перспективах зростання ринку. Також значний вплив відзначено з боку e-commerce – її стрімкий розвиток разом із бажанням орендарів бути якомога ближче до міста спричинило зростання попиту на складські об'єкти в міському кордоні.
Максим Абу Шакра, територіальний менеджер ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED, представив доповідь на тему "Fetch robotics - Новий напрямок у компанії ZEBRA TECHNOLOGIES". Спікер навів вражаючу статистику – серед працівників складів у США кожен 20-й зазнає травм під час операцій завантаження або переміщення вантажів. Запобігти цим поразкам покликані автономні мобільні роботи сімейства ZEBRA. Максим розповів про переваги кожного з цих пристроїв – вони можуть працювати з конвеєром, відбирати та перевозити товари, проводити інвентаризацію, транспортувати палети.
Продовжив сесію у першій залі Артем Попенов, керівник департаменту логістики Пепсіко Україна. Він виступив із доповіддю «Перемагати у новій реальності. Трансформація логістичних операцій із фокусом на зростання». Спікер зазначив, що Соvid-19 вплинув на логістичні системи ланцюгів поставок у всьому світі, через що глобальним гравцям довелося переосмислити головні бізнес-процеси і прийняти важливі управлінські рішення, оскільки принципи управління логістикою, що діяли протягом десятиліть, тепер виявилися неефективними. Артем розповів про впровадження на підприємствах компанії програмного комплексу «Навігатор», що, за словами спікера, дозволило значно ефективніше планувати логістичні витрати, докладно бачити причини відхилень від запланованих показників та швидко реагувати на будь-які відхилення.
Віталій Бекіш, директор з логістики, онлайн-супермаркету "Goodex", ТОВ "Фудекс 24" Goodeх, розповів про те, "З якою працею стикаються компанії при автоматизації".
Спікер наголосив, що інтернет-магазинам складно забезпечувати швидкість збору замовлень з обмеженим часом, тому логістика та склад мають швидко реагувати на зміни на будь-якому етапі. Цього неможливо досягти без потужної ІТ-системи, яка дозволить керувати всіма процесами та вільно взаємодіяти всім учасникам на кожному етапі логістичного процесу.
Спікером із практичною темою став Сергій Мукоєд, керівник проектів департаменту складської логістики Fozzy Group, з доповіддю «Роботизація у складській логістиці: кейс Fozzy Group». Сергій визначив, чому компанія приходить до необхідності автоматизації. Роботи мають ряд переваг перед людиною-працівником. Це одноразова оплата при покупці замість щомісячної зарплати, можливість працювати цілодобово без вихідних, стабільна висока продуктивність та постійна точність. Як наслідок, компанія отримує замовлення без помилок, роботу без зупинок, зростання продуктивності та імідж інноваційної компанії. Сергій Мукоєд розповів, що після роботизації складської логістики, Fozzy Group очікує вражаючих показників: зростання продуктивності у 2-3 рази, 99% безпомилкових операцій та масштабування до 2000 артикулів.
Олександр Труба, директор компанії KAPELOU та Микола Вишняков, директор складської логістики ROZETKA.UA, представили черговий практичний кейс «Автоматизація складу найбільшого маркетплейсу в Україні». Спікери розповіли про запровадження процесів автоматизації розподільчого центру площею 46 тисяч кв. м маркетплейсу ROZETKA.UA. Наразі розподільний центр налічує понад 30 тисяч кв. м платформ, понад 5 тисяч кв. м конвеєрних систем, 11 витягів. Він забезпечує зберігання понад 275 тисяч артикулів продукції та понад 100 тисяч
Завершив сесію у залі з оптимізації складської логістики Владислав Кураєв, директор логістики Sportmaster. Його виступ називався «Карантинні виклики. Управління видами складських замовлень». Владислав розповів про виклик, який постав перед мережею Sportmaster після запровадження загальнонаціонального карантину 16 березня 2020 року. Після того, як усі фізичні магазини мережі закрилися, єдиною можливістю для компанії отримувати прибуток залишився e-commerce. Через кілька днів мережа змогла переорієнтувати власну логістику на потреби онлайн-каналу, за яких розподільні центри Sportmaster стали віртуальними магазинами.
Паралельно проходила сесія виступів у другому залі. Їх поєднувала тема «Оптимізація транспортної логістики. ЗЕД. Практичний досвід"
Виступ Ігоря Смирнова, директора з логістики "Алло", називався "Остання миля в Е-комі на прикладі одного з найбільших маркетплейсів України".
Він розповів про те, наскільки доставка останньої милі до "Алло" відповідає очікуванням клієнтів. Вже зараз компанія гарантує безкоштовну та миттєву доставку із виплатою грошей у разі запізнення. Також клієнт має можливість оглянути товар при отриманні та одразу отримати гроші у разі повернення. Зручний сервіс доповнюється безкоштовним підключенням та налаштуванням придбаного товару.
Ганна Колесова, директор з розвитку продажів Meest Ukraine, поділилася «Європейськими кейсами поштово-логістичних рішень для бізнесу: імплементація в Україні».
Спікер розповіла про інновації, впроваджені Meest, серед яких: відкриття партнерських відділень та точок прийому та видачі малогабаритних товарів на базі існуючих бізнес-партнерів; поштомати, які працюють і на збирання, і на доставку відправлень; 5-годинна доставка пересилки по Києву. Також Ганна розповіла про диджилізацію методів доставки, зокрема, про інноваційні безконтактні пошти, які дозволяють швидко та зручно користуватися послугами навіть клієнтам зі старими телефонами.
Вероніка Зеленська, керівник транспортного спрямування, ТОВ «РУШ» (мережа магазинів EVA) виступила з доповіддю «KPI відділу транспорту. Три справедливості в оплаті працівника. Процес перегляду зарплати. У розрізі оплати праці справедлива KPI, за словами Вероніки Зеленської, повинна включати перевиконання або недовиконання показників, постійну та змінну частини, періодичність виплат та нематеріальну мотивацію. Зазвичай більшість компаній переглядає KPI щорічно, і є ряд причин: це і зміна бізнес-стратегії, і неактуальність показника, зменшення ефективності, актуалізація показників.
Євген Тромбол, директор департаменту з впровадження інноваційних рішень EDIN, представив доповідь «Електронна ТТН: можливості для бізнесу». Він розповів про пілотний проект із розробки та впровадження електронної товарно-транспортної накладної (е-ТТН) в Україні. Результатом цього проекту стане інформаційна система для реєстрації та обліку е-ТН, супровідних та пов'язаних документів, законодавче регулювання обміну е-ТН і т.д.
Ірина Саргсян, голова Інформаційно-комунікаційного комітету зі зв'язків з громадськістю, органами державної влади та митниками Держмитслужби громадської ради ДМСУ, менеджер ЗЕД в Оріфлейм, та Руслан Повразюк, член громадської ради ДМСУ, адвокат, керівник адвокатського бюро «Повразюк та партнери», «Проблемні питання щодо визначення митної вартості. Коригування. Принципи підтвердження. Судова практика". Спікери розкрили питання щодо визначення митної вартості – за Митним Кодексом вона розраховується на підставі ціни, сплаченої за ці товари. Заява митної вартості товарів здійснюється декларантом або уповноваженою ним особою під час декларування товарів. При цьому спікери звернули увагу, що контроль за правильністю визначення митної вартості здійснюють митні органи, які перевіряють числове значення цього показника. Втім, помилково сплачені кошти обов'язково повернуть платнику.
З повною версією статті про доповіді на конференції можна ознайомитись за посиланням ТУТ.
За відгуками учасників конференції було визначено ТОП-спікери у кожному із залів. Так, у залі з Оптимізації складської логістики лідерами стали: 1 місце – Сергій Мукоєд, 2 місце – Дмитро Пасенков та 3 місце посів Максим Абу Шакра. У залі з Оптимізації транспортної логістики місця розподілилися таким чином: 1 місце – Вероніка Зеленська, 2 місце – Ігор Смирнов, 3 місце – Дмитро Аваєв.
Учасники високо оцінили XXVI Всеукраїнську конференцію «День Логіста».
Оксана Антіпа, «Шенкер Україна», зазначила, що “Ця конференція дуже важлива, я проводила б її частіше! Завдяки заходу я відновила стосунки з деякими клієнтами, дізналася, які моменти потребують доопрацювання з нашого боку.”
Вероніка Зеленська, ТОВ «РУШ» (мережа магазинів EVA): “Важливість конференції безумовна: знайомство з операторами ринку, розгляд нових рішень та застосування їх у своїй практиці. Основний результат зустрічі – два нових контракти на послуги перевезення.”
Євген Власенко, ТОВ “Епіцентр К”: “Організація на дуже високому рівні! Дякуємо за такий захід. Каталог конференції – круто! Дізнався про нові тренди, в якому напрямку йдуть індустрії (роботизація тощо). Як наслідок – вивчення попиту ринку складської нерухомості.”
У рамках 26-ї Всеукраїнської конференції «День Логіста» вперше відбулася церемонія нагородження номінантів Національної премії Ukrainian Logistics Award-2021. Взяти участь у цій премії могла будь-яка компанія-постачальник рішень та послуг для логістики.
Переможцями у номінаціях стали:
Найдинамічніша компанія у логістиці – Global Logistics.
Лідер галузі – Modern Expo.
Найстабільніша логістична компанія – Tedis Ukraine.
Прорив у логістиці – UB1.
Інноваційна логістична компанія SOTASS Industry 4.0.
Найкраща комплексна логістична компанія – UVK.
Найактивніша Логістична компанія - ТОВ Онікс Трейд Логістик
Церемонія нагородження переможців Національної Премії поставила ефектну точку у Дні Логіста – конференції, яка закрила сезон-2021, побивши рекорд за кількістю учасників!
B2B Медіа-група TradeMasterGroup вітає учасників та всіх причетних до свята з Днем Логіста!
Ми завжди раді бачити вас на наших заходах та запрошуємо 4 лютого 2022р. на головну подію у трейд-маркетингу наступного року – конференцію Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits!




