У керівництві УЗ вважають, що не зможуть управляти контейнерними терміналами краще приватних компаній.
Нове керівництво "Укрзалізниці" не має наміру відступати від наміченого главою компанії Володимиром жмаки курсу на розвиток контейнерних терміналів на умовах державно-приватного партнерства. Зокрема, всі термінали, якими зацікавиться бізнес, УЗ має намір передати в концесію.
Про це розповів директор з комерційної роботи та логістики УЗ Іраклі Езугбая. При цьому він повідомив, що вже ведеться відповідна підготовча робота у співпраці з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC).
"Разом з IFC ми готуємо контейнерні термінали до концесії. Ми хочемо передати в управління все термінали, які будуть затребувані ринком, оскільки ми не віримо, що в найближчому майбутньому УЗ може відтворити навички управління контейнерними терміналами краще, ніж це може зробити ринок", - сказав Езугбая.
"Ми віримо, що цими терміналами зацікавляться великі, світові імена і вони допоможуть нам контейнеризованих вантажі набагато краще, ніж це робить зараз" Укрзалізниця ". УЗ зі свого боку надаватиме фітингові платформи і маршрутні відправки для організації руху даних контейнерів", - поінформував керівник напрямки вантажоперевезень "Укрзалізниці".
Нагадаємо, що розвиток контейнерних терміналів УЗ за моделлю державно-приватного партнерства голова правління АТ УЗ Володимир Жмак запропонував ще будучи здобувачем на посаду глави ж / д компанії. Пізніше, в кінці жовтня, в.о. члена правління "Укрзалізниці" Олександр Перцовський підтвердив ці наміри. "Концесія контейнерних терміналів - ми бачимо тут можливість залучити вантаж і розвивати контейнерні термінали, завдяки ДПП. Ми хочемо возити не тільки щебінь і руду, але, звичайно, конкурувати якістю і швидкістю за більш маржинальні товари, які можна перевозити в контейнерах", - заявив він.




