04 Лютий
2021
Широке впровадження системи цифрових двійників дозволить підвищити продуктивність і
скоротити експлуатаційні витрати більш ніж на 3000 станцій мережі залізниць країни.
Британська компанія HS1 - власник і оператор інфраструктури високошвидкісної лінії між
Лондоном і тунелем під Ла-Маншем планує в 2021 році впровадити
систему моніторингу технічного стану з використанням цифрових двійників. Вона
дозволить в реальному часі контролювати функціонування ліфтів і ескалаторів на
лондонській станції Сент-Панкрас, а також апаратури сигналізації на ВСМ протяжністю 109
км. Встановлені на пристроях датчики збиратимуть і передавати по приватної мережі 5G в
центри обслуговування дані про несправності і відмови.
Очікується, що система дозволить впровадити технологію прогнозного технічного
обслуговування, скоротити трудомісткість і фінансові витрати на ремонт апаратури,
удосконалити інформаційні потоки між підлоговими пристроями та обслуговуючим
персоналом.
Розробка і впровадження нової системи відповідають здійснюваної урядом
Великобританії національній програмі цифровізації National Digital Twin.
Широке впровадження системи цифрових двійників дозволить підвищити продуктивність і
скоротити експлуатаційні витрати більш ніж на 3000 станцій мережі залізниць країни.
Проект фінансується урядовою агенцією Innovate UK і розробляється HS1
спільно з національним оператором інфраструктури Network Rail і компаніями PAULEY
(Спеціалізується в сфері доповненої і віртуальної реальності), Athonet UK (мережі 5G) і
Науково-дослідним центром (AMRC) Університету Шеффілда.
Раніше, на початку 2020 року, була представлена цифрова модель проектованої станції
Олд-Оук-Коммон лінії HS2.
Проект розроблявся у співпраці з компаніями PAULEY, SME, Inventya і
Національним коледжем високошвидкісного залізничного транспорту (NCATI) і
фінансувався Міністерством транспорту Великобританії і агентством Innovate UK




