"Укрзалізниця" намагається максимізувати власний прибуток, незважаючи на антимонопольні правила, необхідність техніко-економічних обгрунтувань підвищення тарифів, не піклуючись про підвищення якості перевезень, повідомили в Українському союзі промисловців і підприємців (УСПП).
Так, асоціація "Укррудпром" (продукція гірничо-металургійного комплексу складає 43% загальних вантажних перевезень) в своєму листі в УСПП зазначила: за минулий рік тарифи на вантажоперевезення підвищувалися кілька разів, причому безпідставно і необґрунтовано, а якість обслуговування не покращилась. Дорожнеча разом з нестачею вагонів або платформ привели до недоотримання прибутку підприємствами, затримок з виконанням контрактів перед споживачами, в тому числі і закордонними.
А введення автоматичної індексації тарифу на вантажні перевезення на індекс промислових цін неминуче спричинить за собою подальше збільшення тарифів.
Згідно з розрахунками аналітиків ГМК-Центр, така ініціатива "Укрзалізниці" для економіки України буде коштувати 16,7 млрд грн., Повідомляє ЦТС.
"Монопольно вирішено щоквартально здійснювати індексацію, не роблячи техніко-економічні обгрунтування. Така ситуація вб'є залишки конкурентоспроможності базових галузей, особливо гірничо-металургійного комплексу і АПК. Абсолютно недопустима позиція Антимонопольного комітету і КМУ, оскільки при наявності їх пильного контролю залізниця не могла б так чинити . Ми направимо цільове звернення на Президента, на уряд з нашими аргументами, щоб призупинити ухвалення проектів, які вже оприлюднені на сайтах і які в стислі терміни мають намір затвердити відповідні структури ", - підкреслив президент УСПП, голова Антикризової ради громадських організацій А. Кінах.




