Ми беремо участь

Пошукова форма

Мінінфраструктури затвердило скоригований фінплан ПрАТ «УДП» на 2019 рік

07 Квітень
2019
Міністерство інфраструктури України затвердило зміни до фінансового плану ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) на 2019 рік. Про це повідомила прес-служба УДП.
 
Згідно з пояснювальною запискою до документа, оприлюдненого на сайті Мінінфраструктури, фінплан ПрАТ «УДП» на 2019 рік розроблявся в травні 2018 року і був затверджений у вересні 2018 року. За цей період відбувся ряд об'єктивних змін в умовах діяльності компанії, які потребують відображення в фінплані на 2019 рік. Оскільки терміни внесення змін до фінплану першого кварталу 2019 року пройшли, зміни до фінплану вносяться на другий-четвертий квартали.
 
Планується, що очікуваний чистий прибуток підприємства в 2019 році складе 43,96 млн грн. Чистий дохід запланований в розмірі 1,084 млрд грн., Валовий прибуток - 79,605 млн грн., Фінрезультат від операційної діяльності - 5,865 млн грн. EBITDA очікується в розмірі 8,815 млн грн., Рентабельність по EBITDA - 0,9%. Капітальні інвестиції складуть 24,305 млн грн.
 
Згідно з пояснювальною запискою, на 2019 рік не плануються особливі зміни вантажної бази і фрахтового ринку, тому обсяг перевезень вантажів річковим флотом очікується на рівні плану 2018 року - 1,19 млн т. У 2019 компанія буде експлуатувати п'ять морських суден (чотири типи «Ізмаїл» і танкер «Десна»), обсяг вантажоперевезень морським флотом складе 265 тис. Тонн.
 
Крім того, в планах компанії - робота чотирьох круїзних суден пароплавства (теплоходи «Молдавія», «Україна», «Волга» і «Дніпро») в травні-жовтні, обсяг перевезень пасажирів складе 19 тис. Чоловік.
 
«У 2019 річковий вантажний флот ПрАТ« УДП »продовжить працювати в умовах складного фрахтового ринку, гострої конкурентної середовища і обмеження експортних вантажів з порту« Ізмаїл ». Жорстка конкуренція між численними дунайськими судновласниками призводить до того, що перевезення здійснюються на базі разових угод, результатом чого є демпінгові ставки фрахту, що задовольняють спільні потреби дрібних приватних власників, але неприйнятні для пароплавства, так як не досягається навіть нульова рентабельність », - наголошується в пояснювальній записці.
 
Крім цього, обмеженість експортних вантажопотоків зумовлює переклад флоту в порти верхнього і середнього Дунаю баластом, що ускладнює традиційні для пароплавства перевезення вантажів у зворотному напрямку: добрив, сільгосппродукції, обладнання та інших генеральних вантажів з портів Австрії, а також зернових, сільгосппродукції, металу з портів Угорщини і Сербії, оскільки переклад баластного тоннажу на великі відстані робить перевезення нерентабельними.
 
«У світлі підписання безвізового режиму з ЄС певні надії ПрАТ« УДП »покладає на рішення існуючої проблеми« третього »прапора, що дозволить флоту пароплавства під прапором України здійснювати завантаження / розвантаження вантажів в портах Румунії, зокрема, в порту« Констанца », - сказано в пояснювальній записці.
 
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю і морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних і 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома судами дедвейтом 3,3-4 тис. Тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» і один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що поставляється в придунайські країни. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» і «Волга».
 
ПрАТ «УДП» в 2018 році збільшило обсяг перевезень вантажів річковим балансовими і оперованих флотом в порівнянні з 2017 роком на 19% - до 2,697 млн ​​т.