07 Квітень
2019
Міністерство інфраструктури України затвердило зміни до фінансового плану ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) на 2019 рік. Про це повідомила прес-служба УДП.
Згідно з пояснювальною запискою до документа, оприлюдненого на сайті Мінінфраструктури, фінплан ПрАТ «УДП» на 2019 рік розроблявся в травні 2018 року і був затверджений у вересні 2018 року. За цей період відбувся ряд об'єктивних змін в умовах діяльності компанії, які потребують відображення в фінплані на 2019 рік. Оскільки терміни внесення змін до фінплану першого кварталу 2019 року пройшли, зміни до фінплану вносяться на другий-четвертий квартали.
Планується, що очікуваний чистий прибуток підприємства в 2019 році складе 43,96 млн грн. Чистий дохід запланований в розмірі 1,084 млрд грн., Валовий прибуток - 79,605 млн грн., Фінрезультат від операційної діяльності - 5,865 млн грн. EBITDA очікується в розмірі 8,815 млн грн., Рентабельність по EBITDA - 0,9%. Капітальні інвестиції складуть 24,305 млн грн.
Згідно з пояснювальною запискою, на 2019 рік не плануються особливі зміни вантажної бази і фрахтового ринку, тому обсяг перевезень вантажів річковим флотом очікується на рівні плану 2018 року - 1,19 млн т. У 2019 компанія буде експлуатувати п'ять морських суден (чотири типи «Ізмаїл» і танкер «Десна»), обсяг вантажоперевезень морським флотом складе 265 тис. Тонн.
Крім того, в планах компанії - робота чотирьох круїзних суден пароплавства (теплоходи «Молдавія», «Україна», «Волга» і «Дніпро») в травні-жовтні, обсяг перевезень пасажирів складе 19 тис. Чоловік.
«У 2019 річковий вантажний флот ПрАТ« УДП »продовжить працювати в умовах складного фрахтового ринку, гострої конкурентної середовища і обмеження експортних вантажів з порту« Ізмаїл ». Жорстка конкуренція між численними дунайськими судновласниками призводить до того, що перевезення здійснюються на базі разових угод, результатом чого є демпінгові ставки фрахту, що задовольняють спільні потреби дрібних приватних власників, але неприйнятні для пароплавства, так як не досягається навіть нульова рентабельність », - наголошується в пояснювальній записці.
Крім цього, обмеженість експортних вантажопотоків зумовлює переклад флоту в порти верхнього і середнього Дунаю баластом, що ускладнює традиційні для пароплавства перевезення вантажів у зворотному напрямку: добрив, сільгосппродукції, обладнання та інших генеральних вантажів з портів Австрії, а також зернових, сільгосппродукції, металу з портів Угорщини і Сербії, оскільки переклад баластного тоннажу на великі відстані робить перевезення нерентабельними.
«У світлі підписання безвізового режиму з ЄС певні надії ПрАТ« УДП »покладає на рішення існуючої проблеми« третього »прапора, що дозволить флоту пароплавства під прапором України здійснювати завантаження / розвантаження вантажів в портах Румунії, зокрема, в порту« Констанца », - сказано в пояснювальній записці.
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю і морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних і 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома судами дедвейтом 3,3-4 тис. Тонн (шість суховантажів типу «Ізмаїл» і один танкер «Десна»). Основу вантажів складає металургійна сировина, що поставляється в придунайські країни. Річковий пасажирський флот компанії представлений теплоходами «Молдавія», «Україна», «Дніпро» і «Волга».
ПрАТ «УДП» в 2018 році збільшило обсяг перевезень вантажів річковим балансовими і оперованих флотом в порівнянні з 2017 роком на 19% - до 2,697 млн т.




