Ми беремо участь

Пошукова форма

«Укрзалізниця» дасть знижку на доставку вантажів в порти «Маріуполь» та «Бердянськ» - Мінінфраструктури

07 Червень
2019
Тарифна комісія АТ «Укрзалізниця» погодила 20% знижку на вантажні тарифи проходженням в морські порти «Маріуполь» та «Бердянськ», повідомив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк. За його словами, це дасть додатковий вантажопотік портів і забезпечить їх безперебійну роботу.
 
«Минулого тижня тарифна комісія" Укрзалізниці "прийняла рішення про надання знижки на залізничні тарифи в розмірі 20% азовських портів" Маріуполь "і" Бердянськ ". Цей дасть можливість зазначеним морпортам знизити ціну, і вони стануть конкурентоспроможними по відношенню до портів Чорного моря », - сказав Ю. Лавренюк.
 
Він підкреслив, що Мінінфраструктури працює над тим, щоб повернути вантажопотоки в порти Азовського регіону, дозволивши їм продовжити розвиток, незважаючи на негативний вплив від протиправних дій, прийнятих Росією в Азовському басейні.
 
Нагадаємо, в березні 2019 року Міністерство інфраструктури України спільно з «Укрзалізницею» та представниками морських портів «Маріуполь», «Бердянськ» і «Херсон» розробили алгоритм надання додаткової знижки на формування тарифів на окремі види вантажів, що прямують до зазначені порти.
 
Як підкреслили тоді в Мінінфраструктури, через агресивних дій з боку Російської Федерації, вантажопотік в портах «Маріуполь» та «Бердянськ» значно знизився, оскільки через довготривалих затримок суден виник дефіцит флоту і, як наслідок, зростання вартості фрахту суден.
 
«За 2018 рік тільки Бердянським портом втрачено близько 840 тис. Тонн вантажів. Зниження залізничного тарифу на доставку вантажів дозволить нівелювати зростання фрахту в загальній логістичній кайдани й посадили дозволить збільшити обсяг вантажоперевалки », - зазначив Ю. Лавренюк.
 
За словами державного секретаря Мінінфраструктури Андрія Галущака, який тоді ж цитувався в повідомленні міністерства, пріоритетом президента України, уряду і РНБО є розвиток портів Азова.
 
«Позиція держави однозначна - ці порти ми розвиваємо. І це буде нашою відповіддю на прояв агресії з боку Росії. Сьогодні ми повинні підставити плече цього регіону, і зокрема портів, щоб вони могли компенсувати свої збитки і були збережені для України », - підкреслив він.
 
Розроблений алгоритм про надання додаткової знижки на формування тарифів на окремі види вантажів, що прямують до портів «Маріуполь», «Бердянськ» і «Херсон», враховує обсяг вантажів і собівартість тарифу.
 
Як повідомлялося, Маріупольський порт втратив 33% флоту в результаті будівництва Керченського мосту.
 
На думку Адміністрації морпортів України, порти Азова можуть збільшити вантажоперевалку на 800 тис. Тонн в рік за умови безперешкодного пропуску суден через Керченську протоку.