18 Червень
2019
Спеціалізований морський порт (СМП) «Ольвія» в рамках реалізації пілотного проекту концесії відвідали представники ТОВ «Бруклін-Київ» і Регіонального відділення Фонду державного майна (ФДМ) в Одеській області.
Як повідомила прес-служба адміністрації порту, метою візиту стала оцінка потенційним інвестором виробничих потужностей і стану об'єктів портової інфраструктури, які будуть передані в концесію.
Президент «Бруклін-Київ» Юрій Губанков і керівник регіонального відділення ФДМ Олексій Косьмін зустрілися з начальником адміністрації СМП «Ольвія» Андрієм Єгоровим, ознайомилися з умовами конкурсу концесійного проекту та оглянули порт.
Оголошення конкурсів на концесію майна ДП «Стивідорна компанія (СК)« Ольвія »і ДП« Херсонський морський торговельний порт »(ХМТП) очікується в червні-липні 2019 року, після затвердження тендерної документації. Конкурсна документація вже розроблена і направлена на затвердження до Кабінету Міністрів України. На проведення конкурсу та визначення переможця чинне законодавство дає трохи більше трьох місяців.
У березні 2019 року відбулися перші засідання конкурсних комісій з відбору концесіонерів майна ДП «СК« Ольвія »і ДП« ХМТП ».
ДП «СК« Ольвія », ДП« ХМТП »і поромний комплекс ДП« Морський торговельний порт «Чорноморськ» є майданчиками реалізації пілотних проектів концесії в портовій галузі. Раніше очікувалося, що концесійні конкурси можуть бути оголошені в квітні 2019 року, а переможці визначені в липні-серпні 2019 року. Станом на вересень 2018 року зацікавленість в концесії майна ДП «СК« Ольвія »і ДП« ХМТП »проявили більше 25 українських і зарубіжних компаній, в числі яких -« Дніпро Карго Лімітед »,« Метінвест »,« Портінвест »,« Укррічфлот » , Bunge (Сполучені Штати Америки), COFCO (Китай), Mitsubishi Corparation (Японія), POSCO Daewoo (Корея) і ін.
Пілотні проекти концесії затверджені Мінінфраструктури 23 червня 2016 року. ТЕО пілотних проектів розроблені консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР і IFC. При підготовці ТЕО проведено системний аналіз ринку, виконані фінансова, технічна, екологічна та юридична експертизи. Крім того, проведені зустрічі з потенційними вітчизняними та зарубіжними приватними партнерами з метою врахування їх пропозицій щодо реалізації проектів.
ТЕО пройшли обговорення за участю представників трудових колективів госстівідоров, місцевої влади і були затверджені Мінінфраструктури та Міністерством економічного розвитку і торгівлі з урахуванням гарантій подальшого працевлаштування працівників держпідприємств.
ТОВ «Бруклін-Київ» займається стивідорної діяльністю в Одеському порту з 1994 року. Компанія оперує причалами №38 (пірс №3), №42, №43, №44-45 (елеваторний пірс) і №46-47 (цукровий пірс). Спеціалізується на перевалці генеральних, навалювальних і тарно-штучних вантажів. Компанія в 2018 році скоротила вантажообіг в порівнянні з 2017 роком на 37,9% - до 2,408 млн тонн.




