11 Липень
2019
У причалів Маріупольського морського порту почалися роботи з днопоглиблення в рамках проекту Адміністрації морських портів України по відновленню паспортних глибин.
Як пише ЦТС з посиланням на АМПУ, загальний обсяг робіт складе майже 2 млн куб. м. Перше судно підрядника, обраного на відкритих торгах в електронній системі Prozorro, - самоотвозная шаланда з грейфером Seal Sands - прибуло в Маріупольський морський порт 1 липня і початок днопоглиблювальні роботи.
Це перше судно з трьох, які повинні виконати експлуатаційне днопоглиблення в порту Маріуполь відповідно до договору, укладеного між ДП АМПУ і ТОВ "Спеціалізоване технічне бюро Азимут". Ще два судна - землесоси Gigante I і Jose Duarte - направляються до Маріуполя, щоб приєднатися до шаланді.
"Судно Seal Sands розпочало роботу біля причалу №18. На сьогодні воно вже вичерпати і вивезло 1400 куб. М грунту. Початок робіт з днопоглиблення за допомогою підрядної організації - довгоочікувана подія для Маріупольського морського порту. Зменшення глибини негативно відбивається на конкурентоспроможності Маріупольського порту і призводить до значних економічних збитків як адміністрації порту, так і стивідорних компаній, і вантажовласників. Днопоглиблення - життєво необхідний для нас крок. Ми сподіваємося якомога швидше відновити паспортні глибини на по дходном каналі Вугільної гавані і біля причалів, а також збільшити прохідну осадку для судів, що обслуговуються в Маріупольському морському порту ", - розповів заступник начальника Адміністрації Маріупольського морпорту з операційної діяльності Сергій Гусаков.
Шаланда Seal Sands влаштована таким чином, щоб очищати дно від наносів в операційній зоні за допомогою грейфера. Відпрацьований грунт вантажать на шаланду, яка транспортує його на підводний морський відвал Маріупольського порту. Відповідно до технічного завдання, шаланда буде виконувати роботи уздовж всієї причальної лінії в акваторії порту.
Всього до кінця 2019 підрядник повинен виконати днопоглиблення обсягом 1,98 млн куб. м - 1,87 млн кубометрів на підхідному каналі та 115 тис. кубометрів - в акваторії порту.
Згідно з контрактом, підписаним 26 квітня 2019 року АМПУ і ТОВ "Спеціалізоване технічне бюро Азимут", роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та в акваторії порту.




