25 Жовтень
2019
"Укрзалізниця" підтримує імплементацію завдань президента України Володимира Зеленського та Кабінету міністрів щодо лібералізації ринку тяги.
Як повідомляє ЦТС, про це сказав директор з розвитку бізнесу АТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев.
За його словами, підрозділи УЗ вже готуються до введення приватної тяги, оскільки перші пілотні проекти, передбачені Міністерством інфраструктури, повинні бути введені до кінця 2019 року. Тому зараз є актуальним обговорення способів імплементації, часу і графіка впровадження приватної тяги на українських шляхах.
"Сьогодні вже не стоїть питання:" Бути чи не бути приватною тязі? ". Зараз потрібно вирішувати, яку приватну тягу ми хочемо бачити на ринку, хто повинен бути перевізником. Потрібно визначити коло потенційних гравців на цьому ринку і те, які законодавчі акти для цього необхідно прийняти ", - сказав Андрій Рязанцев.
При цьому він зазначив, що впровадження приватної тяги не дасть швидкого поліпшення у всіх напрямках діяльності УЗ.
"Сегодня" Укрзалізниця ", з одного боку, визначена державою як корпорація, яка повинна забезпечити прибутку, а з іншого - повинна передати частину своїх функцій іншим гравцям. У той же час ми повинні почути думку учасників ринку, у яких є бажання і можливості прийняти участь у впровадженні ринку приватної тяги на українській залізниці ", - додав він.
Як повідомляв ЦТС, найбільший приватний ж / д оператор України компанія "Лемтранс" хотіла б реалізувати пілотний проект з використання приватній локомотивної тяги на 250-кілометровій ділянці для перевезень вугілля.
"Для себе ми розглядаємо пілотний проект з перевезення вугілля з Павлоградської ЦЗФ. Розглядаємо напрямок між станцією Ароматна і Енергодаром. На цьому напрямку йде перевезення вугілля з Павлоградської Центральної збагачувальної фабрики на Запорізьку ТЕС. Це відстань 250 км. Сьогодні наші вагони, які працюють в цьому напрямку, роблять кільце за 8 днів. ми очікуємо, що при наявності власної тяги, на цьому маршруті ми піднімемо оборотність до 4-5 днів. за рахунок цього зможемо більше вивозити вугілля ", - заявив Дмитро Демидович, директор з розвитку "Лемтранс".




