Ми беремо участь

Пошукова форма

Райвис Вецкаганс озвучив заходи, які збільшать інвестиційний ресурс АМПУ

23 Січень
2020
В.о. глави ДП "Адміністрація морських портів України" Райвис Вецкаганс назвав набір кроків, які дозволять збільшити інвестиційний ресурс АМПУ і диверсифікувати витрати держкомпанії.
 
Як пише ЦТС, про це він розповів в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.
 
Так, на переконання Вецкаганса, повинен бути передбачений розмір дивідендів до держбюджету на рівні 30% замість нинішніх 90%. "Причому не на один-два роки, а на постійній основі. Якщо Україна хоче мати стратегічну інфраструктуру - причали та акваторії і успішно конкурувати на цьому ринку - першочерговим завданням АМПУ має бути не перерахування грошей до бюджету, а реалізація спільно з бізнесом проектів, які дають синергетичний ефект: створення робочих місць, збільшення обсягів і продуктивності перевалки, розвиток суміжних галузей і відповідно, податкових відрахувань ", - вважає керівник АМПУ.
 
"Ніде в Європі портові адміністрації не виплачують дивіденди в розмірі 90% прибутку. А, наприклад, в Латвії вони звільнені не тільки від дивідендів, а й від податку на прибуток. В результаті мають можливість реінвестувати прибуток у розвиток інфраструктури", - додав топ менеджер.
 
Ще одним кроком, який дозволить посилити інвестиційні можливості АМПУ, Вецкаганс назвав створення ефективного механізму передачі причалів в концесію або оренду приватному бізнесу з обов'язковою умовою інвестування в їх збереження і модернізацію на безповоротній основі.
 
"Якщо уряд не хоче, щоб з причалами в портах склалася така ж ситуація як з локомотивами на залізниці, цим потрібно займатися невідкладно. Адже ні у АМПУ, ні у держави найближчим часом не буде достатньо коштів для підтримки в робочому стані понад 260 причалів . Що робити в Україні з портами - зрозуміло, але потрібно чомусь постійно долати бюрократію і інертність системи ", - резюмував керівник Адміністрації морських портів.
 
Нагадаємо, що в цьому ж інтерв'ю Райвис Вецкаганс повідомив, що не має наміру подавати свою кандидатуру на оголошений конкурс на посаду глави ДП "Адміністрація морських портів України". При цьому він зазначив, що залишиться працювати в Україні, найімовірніше, в приватному секторі.