12 Лютий
2020
ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" планує розширити діяльність за рахунок вантажоперевезень по Дніпру.
Як розповів в інтерв'ю ЦТС виконуючий обов'язки голови правління Олексій Хомяков, одним з варіантів створення флоту для роботи на Дніпрі може стати будівництво барж на Кілійському суднобудівно-судноремонтному заводі.
"Ми також хочемо створити флот, який буде функціонувати на річці Дніпро. Питання зараз лежить в пошуку найбільш оптимальної моделі фінансування та використання ресурсів", - зазначив керівник підприємства.
За його словами, на Дніпрі підприємство бачить достатню для себе вантажну базу.
"Є плани уряду і індикативні показники, що з року в рік Україна виробляє все більше аграрної продукції. У" Укрзалізниці "немає можливості в повному обсязі доставляти цю продукцію до портів. Потрібна альтернатива. Ми бачимо в цьому можливість для себе і можемо реалізувати її шляхом будівництва барж для Дніпра шляхом зрощування ліхтарів. у нас вже був такий досвід, і ми плануємо відновити виробництво в 2020 році ", - заявив Хомяков.
Це значно дешевше, ніж купувати нові судна. До того ж, це дозволить використовувати вже наявні активи, які підприємство в даний момент не використовує. "Ми можемо або використовувати старий флот, або здати його на металобрухт", - констатував він.
Однак, за його словами, цьому передуватиме ряд змін в роботі Кілійського СРСЗ. "На сьогодні це абсолютно неефективне, повністю збиткове підприємство. Починаючи від неефективного використання трудових ресурсів, закінчуючи кричущим злодійством і нецільовим використанням ресурсів. Ми хочемо на конкурентних засадах залучити до керівництва заводу висококваліфіковані кадри, які зможуть навести порядок", - зазначив Хомяков.




