На сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України розміщений для електронного голосування проект акта про введення механізму "Єдиного вікна" і скасування використання інформаційної системи портового співтовариства (далі - ІСПС).
З 2012 року проект інформаційної системи портового співтовариства (ІСПС) реалізовувався завдяки бажанню всіх нас зробити свою роботу більш прозорою, простіше й ефективніше, змусити чиновників відповідати за свої дії. Всі ці роки представники влади, бандити і шахраї, які називають себе «борцями за справедливість», змінюючи один одного, незмінно намагалися перешкодити зростанню та становленню проекту - хтось намагався просто закрити його, хтось - віджати собі, реформатори «нової формації »націлені на« дерибан »бюджетних коштів, щоб побудувати ще раз те, що вже побудовано, але за казенні гроші.
Незважаючи на відсутність підтримки з боку держави, проект портового співтовариства відбувся і показав свою ефективність - тільки за минулий рік економічний ефект склав (економія для бізнесу 126 і більше млн. Доларів США, включаючи економію від простою судів, поїздок по портам, збори комісій тощо .).
Зараз з'явилася «нова» ініціатива зі знищення ІСПС, причому в період загальнодержавного карантину, коли скупчення людей в будь-якому місці і в будь-який час - це ризик заразитися. Радіють цьому тільки ті, хто свої власні комерційні інтереси ставлять вище всього іншого.
Проектом передбачається повернення до паперової форми подання документів, Особливо в сьогоднішніх умовах.
Під виглядом «безкоштовного сиру» фактично пропонується повернутися в «живі» черги до співробітників контролюючих органів з паперовими документами та такими ж грошима. Фактично ніякого «єдиного вікна для міжнародної торгівлі» в державі немає, коли воно буде створено і за які кошти - питання.
Ми звертаємося до всіх незаангажованим учасникам портового співтовариства з проханням підтримати наш проект і проголосувати ПРОТИ повернення до черг в коридорах державних органів і нескінченним поїздкам по території міст і портів, хабарів і поборів з експедиторів та перевізників.
Посилання для голосування:




