Ми беремо участь

Пошукова форма

"Пілот" по впровадженню приватної залізничної тяги повинен тривати не менше одного року

07 Травень
2020

Експеримент по допуску локомотивів приватних компаній на магістраль УЗ в ідеалі повинен тривати не менше року - для отримання якісної інформації про його результати.

Таку думку в колонці на порталі ЦТС висловив Іван Остапченко, генеральний директор "Локо-Інвест" - дочірньої компанії "Лемтранс".

"Пілотний проект щодо допуску приватного тяги повинен тривати не менше 12 місяців - обкатка локомотивів і їх супровід повинні пройти повний сезонний тест. Для чистоти експерименту треба, щоб хтось із приватників проїхав 500-600 км - для відпрацювання маршрутів з декількома шляхами і зміною тяги. За різними напрямками ", - вважає керівник" Локо-Інвеста ".

В ході зазначеного періоду, за його словами, необхідно буде зібрати докладну статистику по взаємодії приватних операторів і власника залізничної інфраструктури. Це повинен зробити регулятор в особі Міністерства інфраструктури.

"Результатом проведення цього експерименту повинна стати відпрацювання внутрішніх процедур і регламенту з експлуатації та сервісу техніки, особового складу з власником інфраструктури і з регулятором в особі держави", - зазначає Іван Остапченко. При цьому, за його словами, приватні компанії не ставлять перед собою мету заробити гроші під час експерименту: "На стадії проекту вигода від нього, якщо і буде, то тільки нематеріальна. Заробити на експериментальному проекті навряд чи у кого-то вийде. Нехай він буде хоча б беззбитковим ".

Нагадаємо, в одному з недавніх інтерв'ю міністр інфраструктури України Владислав Криклій повідомив, що його відомство розраховує до 10 травня визначити учасників пілотного проекту щодо допуску приватного локомотивної тяги до інфраструктури "Укрзалізниці". За інформацією міністра,, бажання взяти участь в пілотному проекті висловили кілька десятків компаній. "В основному це все учасники Європейської бізнес асоціації та Американської торговельної палати. Ми хочемо вибрати кілька компаній, щоб в ході роботи з ними можна було зрозуміти найскладнішу частину по розробці тарифу за користування інфраструктурою", - зазначив Криклій.

Відзначимо, що постанова "Про реалізацію пілотного проекту щодо допуску приватних локомотивів до роботи на окремих маршрутах на ж / д шляхах загального користування" Кабмін прийняв ще 4 грудня 2019 року.