10 і 11 червня в "Укрзалізниці" пройшли обговорення проблемних питань, пов'язаних з реалізацією пілотного проекту щодо допуску приватних локомотивів на колії загального користування УЗ. За їх підсумком була створена робоча група з підготовки договірної бази і виконання необхідних заходів для реалізації проекту.
Про це пише ЦТС, посилаючись на інформацію, оприлюднену раніше Романом Веприцький.
Зокрема, він повідомив, що 10 червня представники профільних департаментів УЗ обговорили ключові аспекти організації перевізного процесу з використанням приватних локомотивів. 11 червня був проведений круглий стіл, на якому були присутні потенційні учасники "пілота", зацікавлені компанії-оператори приватної локомотивної тяги та інші стейкхолдери.
"Фундаментальні тези, які обговорювалися:
- технологія перевезення вантажів за участю приватної тяги і питання координації учасників перевізного процесу;
- порядок проведення розрахунків та тарифоутворення перевезення приватними локомотивами;
- основні положення договірної роботи між АТ "Укрзалізниця" і операторами приватної тяги ", - написав Веприцький. Він додав, що основне місце в обговоренні зайняли питання безпеки руху на залізничних магістралях.
Відзначимо, що увечері 11 червня "Укрзаліниці" було оприлюднено інформацію, згідно з якою Романа Веприцького відсторонили від повноважень в.о. члена правління, відповідального за вантажні перевезення УЗ. Також наглядова рада ж / д компанії рекомендував Кабінету міністрів звільнити його із займаної посади.
Нагадаємо, що 21 травня в МІУ пройшло перше засідання комісії з відбору учасників експериментального проекту. На засіданні розглядалася інформація про потенційних ділянках, запропонованих заявниками для роботи, і інформація про локомотивах, які заплановані для використання в пілотному проекті. Список заявлених ділянок і інформацію про локомотивах в МІУ не оприлюднювали. Відомо, що свої заявки подали як мінімум 14 компаній.
Також відомо, що свою заявку подала "Локо-Інвест", дочірня компанії "Лемтранс".




