Залізниці і власники вагонів завдяки новій системі зможуть стежити за місцем розташування вагонів, контролювати їх технічний стан, стан дверей і розвантажувальних люків, рівень завантаження і інші ключові показники.
У США створено спільне підприємство Rail Pulse, яке займеться просуванням стандартизованих бортових систем стеження за вантажними вагонами і моніторингу їх технічного стану. Учасниками цього СП стали залізниця першого класу Norfolk Southern, оператори Genesee & Wyoming (власник або орендар 100 малих залізниць США) і Watco, вагонобудівний компанія TrinityRail і лізингова компанія GATX. На п'ятьох учасників СП припадає 20% парку вантажних вагонів Північної Америки.
За підтримки штату Пенсільванія СП Rail Pulse отримало в 2020 році грант Федеральної залізничної адміністрації (FRA) на фінансування робіт в даній області і має фінансову підтримку з інших джерел.
Учасники Rail Pulse розраховують прискорити розгортання пристроїв телеметрії на вантажних вагонах з метою підвищення безпеки перевезень (передбачені, зокрема, контроль за становищем ручного гальма і ударними навантаженнями, вимірювання температури буксових підшипників).
Крім того, залізниці і власники вагонів отримають можливість стежити за їх місцезнаходженням, контролювати технічний стан вагонів, положення дверей або розвантажувальних люків, рівень завантаження і інші ключові показники.
Передбачається створення незалежної від постачальників телеметричної платформи з відкритою архітектурою, яку можна було б розгорнути на всій залізничній мережі Північної Америки. При цьому повинна забезпечуватися кіберзащіщенность приватних даних власників вагонів.
Завершити розробку цієї платформи і запропонувати її галузі планується вже в 2022 році.
B вересні Мінтранс США представив перший в історії країни стратегічний план розвитку вантажного транспорту. Три глобальних мети, передбачених документом: підвищення безпеки вантажоперевезень, модернізація інфраструктури та підтримка інновацій.




