На будівництві першої черги перевалочного комплексу зернових вантажів ДП «Маріупольський морський торговельний порт» (ММТП) в жовтні почалося зведення залізничної гілки до в'їзду на станцію розвантаження вагонів.
Як повідомила прес-служба госстівідора, завершено демонтаж стрілочних переводів №95 і №97, підготовлено земляне полотно, проведена збірка і укладання на нове проектне місце 97-го стрілочного переводу, демонтуються плити покриття 33-й залізничній колії.
Також на будівництві терміналу завершено облаштування всіх монолітних фундаментів (крім операторської і щитової), а також бетонні роботи з облаштування підлог станцій розвантаження вагонів та автомобілів.
У понеділок, 30 листопада, перше судно прийняв реконструйований причал №4.
ММТП почав реалізацію проекту з будівництва зерноперевалочного комплексу в липні 2018 року. Проект передбачає будівництво десяти силосів ємністю по 5,7 тис. Тонн, двох оперативних силосів по 500 тонн, прикордонної галереї, сировинною лабораторії, станції розвантаження автомобільного та залізничного транспорту. Паралельно проводилася реконструкція гідротехнічної частини причалу №4. Запуск терміналу дозволить госстівідору збільшити річний обсяг перевалки зернових на 1 млн тонн.
У червні 2017 року ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) і ДП «ММТП» підписали меморандум про співпрацю в рамках будівництва перевалочного комплексу зернових вантажів в тилу причалів №3-4 Маріупольського порту. Згідно з домовленостями, АМПУ реконструює гідротехніческоую частина причалів №3-4 і проведе днопоглиблювальні роботи біля причалів.
У січні 2019 року АМПУ, агроекспортер «Кофка Агрі Ресорсіз Україна», ДП «ММТП» і ТОВ «СТТ» підписали меморандум про співпрацю з розвитку Маріупольського порту. Згідно з документом, АМПУ зобов'язується забезпечити своєчасне проектування та реконструкцію гідротехнічної частини другого і третього причалів. ММТП, зі свого боку, зобов'язується забезпечити будівництво зернового терміналу в тилу причалу №3 і забезпечити річний обсяг перевалки (через причали №2-4 морського порту) не менше 2,3 млн тонн. У свою чергу, «Кофка Агрі Ресорсіз Україна» і ТОВ «СТТ», після реалізації АМПУ і ММТП своєї частини робіт, зобов'язуються забезпечити річну перевалку через новий термінал не менше 400 тис. Тонн соняшнику, не менше 400 тис. Тонн соняшникової шроту і не менше 400 тис. тонн зернових вантажів.




