Ми беремо участь
uk

Пошукова форма

CMA CGM нарешті прояснила таємницю APL Vanda

21 Липень
2022

CMA CGM нарешті прояснила таємницю APL Vanda

 

CMA CGM нарешті прояснила таємницю APL Vanda , нарешті визнавши, що судно зазнало обвалу штабеля, в результаті якого за бортом було втрачено 55 контейнерів .

Дані AIS показують, що судно вантажопідйомністю 17 300 теу пришвартовано в терміналі Doraleh, яким керує China Merchants, о 05:30 за місцевим часом після того, як прибуло своїм ходом сьогодні вранці за місцевим часом.

У сьогоднішній заяві CMA CGM говориться: «3 липня APL Vanda повідомила, що близько 55 контейнерів з однієї бухти впали за борт, коли судно перебувало в умовах важкої погоди на шляху з Сінгапуру в Суец, безпосередньо перед входом в Аденську затоку. Постраждалих немає, всі члени екіпажу в безпеці.

«Судно зупинилося в Джибуті, щоб очистити деякі пошкоджені контейнери на палубі перед безпечним продовженням плавання. Ми працюємо з усіма відповідними органами, які були проінформовані про ситуацію».

За словами морського експерта, мусонні вітри, що дмуть із південного заходу, спричиняють сильні хвилі в цьому районі та є звичайним явищем у цю пору року.

«Оскільки мусон просувається в північно-східному напрямку від екватора до Індійського субконтиненту, APL Vanda мав би ці здуття на лівому носі до лівого балки, що призвело б до синхронного кочення та втрати контейнера. Здається, це не проблема параметричного переміщення», – підсумував експерт.

Далі він сказав, що судно не могло повернутися до Сінгапуру з тієї ж причини, оскільки тоді хвиля була б на правій чверті судна. Судно спробувало повернутися до Сінгапуру 6 липня, але того ж дня повернулося на якір біля Джибуті.

«Трек AIS показує, що вона підійшла до пірсу правим бортом поруч із причалом, потім перервала причал, пішла, щоб розвернутися, а потім повернулася до лівого причалу в контейнерному терміналі Джібуті», — пояснив морський експерт.

Далі він сказав, що ці рухи узгоджуються з південно-західними мусонними хвилями. «Вітер з лівого носа/балки може призвести до втрати вантажу та зруйнованих кладок з правого борту, ускладнюючи причалювання з правого борту, якщо є нависаючі контейнери».

Морський експерт вважає, що це перший випадок втрати контейнера в Аравійському морі, а також перший контейнер, втрачений через мусонний вітер.

«Мусонну погоду під час втрати можна описати як помірне або бурхливе море, широкомасштабний дощ або грозовий дощ, що супроводжується помірною видимістю, яка стає поганою під час дощу.