ERA оцінює 2 пункти перетину кордону ЄС, ось що було виявлено
Залізничне агентство Європейського Союзу (ERA) представило дослідження, в якому виявлено різноманітні бар’єри при перетині кордону залізничним транспортом, які спричиняють значні втрати часу. У залізничних вантажних перевезеннях найбільші затримки викликані технічними перевірками, неефективним зв’язком у реальному часі та присвоєнням нового номера поїзду.
Дослідження було проведено з аналізом двох залізничних вантажних маршрутів, що перетинають кордони в Європі, і було представлено в Брюсселі сьогодні, у понеділок, 13 грудня. Дослідження оцінювало кордон між Джурджу Норд у Румунії та Русе Разпредел у Болгарії та від Бреннеро в Італії до Staatsgrenze nächst Steinach у Тіролі в Австрії.
ERA пропонує «подальше скорочення національних правил і подальшу адаптацію технічних специфікацій для взаємодії (TSI)». TSI визначають технічні та експлуатаційні стандарти, яких необхідно дотримуватися, щоб відповідати основним вимогам і гарантувати сумісність залізничної системи ЄС.
ERA вже опублікувала Прийнятні засоби відповідності на початку 2022 року та заявляє, що можливі рішення для питань технічних перевірок уже знаходяться на етапі реалізації. Однак слід зазначити, що дослідження, за його власним визнанням, не враховує «можливий побічний ефект, що виникає внаслідок кількох заходів, прийнятих одночасно».
Виправлення цих проблем заощадило б майже п’ять годин очікування
У звіті агентства підкреслюється, що залізничні підприємства (ЗП) «зобов'язані перемикати режими гальмування на прикордонних переходах, навіть якщо склад поїзда не змінюється». Ця процедура призводить до втрат у часі приблизно 20 хвилин на потяг. Крім того, технічні перевірки на прикордонних пунктах, які можуть відбуватися з обох боків кордону, додають до 30 хвилин очікування.
Більш значні затримки викликані, згідно зі звітом ERA, проблемами зв'язку в реальному часі. Агентство закликає до більш плавної передачі ETA та активного управління трафіком від другого менеджера інфраструктури. Ці два рішення заощадили б приблизно 116 хвилин на потяг.
Нарешті, проблема, яка спричиняє найдовший час очікування, це практика присвоєння нового номера поїзду кожного разу, коли поїзд перетинає кордон, навіть якщо склад поїзда не змінюється. Дослідження ERA стверджує, що цей процес займає в середньому 118 хвилин на поїзд. Це пов’язано з тим, що при присвоєнні нового номера поїзд вважається новим, а всі процедури підготовки поїзда, як пояснюється в повідомленні.




