Надійність глобального розкладу залишалася стабільною у 2024 році перед страйком США
Надійність розкладу перевізника стабілізувалася в 2024 році після потрясінь, спричинених відхиленнями в Червоному морі та проблемами в Панамському каналі. Завдяки запуску додаткових суден і управлінню перевізники змогли вирівнятися після значних падінь у 2023 році, але це ще до очікуваних наслідків страйку в портах східного узбережжя США/узбережжя Мексиканської затоки, який розпочнеться сьогодні опівночі, 30 вересня.
«Надійність розкладу в 2024 році стабілізувалася в діапазоні від 50 до 55 відсотків», — підкреслює Алан Мерфі, генеральний директор Sea-Intelligence. «Незважаючи на невтішно низьку, мінімальна волатильність цього року дає вантажовідправникам відносно хороше уявлення про те, чого очікувати щомісяця».
У серпні 2024 року надійність глобального розкладу покращилася лише на 0,7 відсоткових пунктів за місяць до 52,8 відсотка. Це був найменший відсотковий зсув у 2024 році, але він знизився більш ніж на 10 процентних пунктів, ніж рік тому. Середній показник з початку року на 2024 рік становить трохи більше 53 відсотків проти 62 відсотків у 2023 році.
Перевізникам довелося впоратися з відхиленнями з Червоного моря, що призвело до падіння надійності розкладу до трохи більше половини всіх суден у січні 2024 року порівняно з понад 62 відсотками в листопаді 2023 року. Тепер вони зіткнулися з подібною проблемою, яка може зупинити численні судна на сході США. узбережжя, оскільки Міжнародна асоціація морських вантажників планує сьогодні ввечері провести страйк у понад 30 портах. Атлантичні торгівлі мають обмежені можливості для перенаправлення: перевізники повідомляють, що вони планують спочатку поставити судна на якір.
У серпні обсяг заторів також залишався стабільним. За даними Sea-Intelligence, середня затримка для суден, які запізнилися, залишилася на рівні трохи більше п’яти з чвертю днів у серпні, майже не змінившись протягом чотирьох місяців. Однак галузь оговталася після затримок, які перевищували шість днів у січні 2024 року. Однак це все ще набагато менше, ніж 4,7 дня, про які повідомлялося в серпні 2023 року.
Поточна середня затримка для запізнілих прибуттів суден, зазначає Мерфі, була «перевищена лише завдяки максимумам пандемії 2021 року. 2022». Однак ця кількість різко зросте в жовтні, якщо судна продовжуватимуть чекати рішення про страйк у морі.
Продуктивність також значно відрізняється від галузевих цілей. Maersk був найнадійнішим перевізником із топ-13 у серпні 2024 року з надійністю розкладу 54,7 відсотка, за ним йшов Hapag-Lloyd з 54,3 відсотка. Однак обидва перевізники продовжують повторювати свою мету щодо нової мережі, яка буде створена спільно з Gemini Cooperation, щоб надійність розкладу перевищувала 90 відсотків.
Протягом серпня надійність розкладу Maersk практично не змінилася, тоді як Hapag продемонстрував покращення більш ніж на 5 процентних пунктів. Багато провідних операторів (COSCO, HMM, ONE, OOCL, Yang Ming) мали значні покращення за місяць. Проте чотири перевізники, включаючи MSC Mediterranean Shipping Company, показали зниження в серпні, причому PIL, Wan Hai і Zim показали найбільше зниження за місяць.




