Ми беремо участь

Пошукова форма

АМПУ вважає пріоритетним збереження інвестпроектів в Одесі, Миколаєві і Чорноморську в умовах збільшення норми відрахування дивідендів

07 Червень
2019
Адміністрація морських портів України (АМПУ) має намір продовжити фінансування інвестиційних проектів в морських портах «Одеса», «Миколаїв» і «Чорноморськ», повідомив в.о. глави АМПУ Райвис Вецкаганс в кулуарах Ukrainian Port Forum 2019 Одесі.
 
«Збільшення норми по відрахуванню дивідендів тягне за собою зниження можливостей для інвестування. Ми зараз займаємося переглядом інвестиційної програми, щоб визначити ті проекти, які ми повинні продовжити. Для того щоб вирішити цю проблему в довгостроковій перспективі, ми повинні рухатися у напрямку до реформ. Наприклад, знайти можливість передати частину причальної лінії в оренду чи концесію », - пояснив він.
 
За словами в.о. глави АМПУ, в поточних умовах збільшення відрахування дивідендів до 90% у адміністрації не вистачить грошей утримувати і розвивати таку інфраструктуру самостійно.
 
«Головним пріоритетом для нас є вже розпочаті проекти - в Одесі, Миколаєві, Чорноморську. Їх ми плануємо зберегти », - запевнив в.о. глави АМПУ.
 
Як повідомили агентству в прес-службі АМПУ, спочатку планувалося, що капітальні інвестиції АМПУ в 2019 році складуть понад 3 млрд грн. - в тому числі фінансування реалізації восьми великих інвестпроектів в різних портах, п'ять з яких повинні бути закінчені в 2019 році.
 
В Одеському порту це причал 1 "З" (зе) під роботу нового зерноперевантажувального комплексу компаній «Бруклін-Київ» і Luis Dreifus. У Маріупольському - причал №4 під новий зерновий термінал ДП «Маріупольський морський торговельний порт». У Миколаївському порту - причал №8 під потужності з перевалки зернових вантажів і масла. У портах Чорноморськ і Південний - це проекти капітального днопоглиблення під збільшення потужностей з перевалки зернових вантажів і масла компаніями Кернел, Risoil (Чорноморськ) і підвищення конкурентоспроможності госстівідора в порту «Південний».
 
Р. Вецкаганс також підкреслив, що незбалансована дивідендна політика по відношенню до держпідприємствам створює непрогнозовану середу для інвесторів і, в цілому, негативно впливає на інвестклімат.
 
Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України з 1 січня 2019 роки підняв з 75% до 90% частку прибутку, яку повинні перераховувати до бюджету державні унітарні підприємства та їх об'єднання.
 
Крім того, скасовані пільги зі сплати до бюджету частини чистого прибутку та дивідендів для ряду суб'єктів, в тому числі, для Адміністрації морських портів України і Міжнародного аеропорту «Бориспіль».
 
Раніше гендиректор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін заявив, що підприємство може згорнути інвестплани через підвищення податкового навантаження з 40% до 90%.