Ми беремо участь

Пошукова форма

АМПУ і «Укрзалізниця» працюють над збільшенням пропускної спроможності припортових станцій

07 Червень
2019
ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) і АТ «Укрзалізниця» спільно працюють над збільшенням пропускної спроможності припортових станцій, використовуючи для цього всі можливі інструменти. Про це розповів в.о. голови АМПУ Райвис Вецкаганс, передає ЦТС.
 
Серед таких інструментів - зміна планів формування поїздів і тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом, залучення інвестицій стивідорних компаній для проектування та реконструкції залізничної інфраструктури припортових станцій.
 
«У березні 2019 роки нам вдалося досягти угоди з« Укрзалізницею »про зміну тарифного відстані доставки і, відповідно, розміру оплати залізничних перевезень металопродукції зі станції Запоріжжя-Ліве на адресу Херсонського морського порту. Тариф за перевезення одного вагона зменшився приблизно на 2200 грн. », - зазначив Р. Вецкаганс.
 
У проект фінансового плану регіональної філії «Одеська залізниця» (ОЗ) «Укрзалізниці» на 2019 рік включено роботи по реконструкції непарної горловини станції Миколаїв-вантажний. Вони будуть проводитися за рахунок інвесторів - портових операторів Миколаївського порту - і дозволять збільшити переробну спроможність припортовий станції.
 
Також організовано робочу групу в складі представників стивідорних компаній, фахівців АМПУ і регіональної філії Одеської залізниці. Зараз ведеться підготовча робота по реалізації проекту реконструкції станційного парку станції Одеса-Порт. За рахунок стивідорних компаній вже розроблена проектно-кошторисна документація.
 
Нарешті, для збільшення пропускної спроможності магістральних залізничних шляхів в проект фінансового плану регіональної філії Одеської залізниці на 2019 рік включено 3 млрд грн. Ці кошти закладені для початку робіт по електрифікації ділянки залізниці з будівництвом двох шляхів від станції Долинська до станції Миколаїв і далі до станції Колосівка в напрямку портів Одеського регіону.
 
«Припортові залізничні станції проектувалися в Україні перш за все для прийому імпортних вантажів, які переважали над експортними. Зараз ситуація змінилася на протилежну: експорт в українських портах становить майже три чверті перевалки. Модернізація залізничних станцій відстає від переорієнтації вантажопотоків і збільшення номенклатури вантажів, що ускладнює логістику », - пояснив Р. Вецкаганс.
 
Одеська залізниця звинуватила Миколаївська філія АМПУ в перешкоджанні роботі з обслуговування стивідорних компаній на території Миколаївського морського порту, в свою чергу, НФ ДП «АМПУ» звинуватив «Укрзалізницю» в поширенні недостовірної інформації.