Одеська філія (ОФ) ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) в 2018 році збільшила капітальні інвестиції у порівнянні з 2017 роком в 7,6 рази, або на 298 млн грн. - до 343 млн грн. Про це свідчать матеріали адміністрації Одеського порту.
Як повідомив начальник адміністрації порту Ігор Ткачук на розширеній нараді, присвяченій підсумкам роботи ДП «АМПУ» в 2018 році, реалізовані проекти з модернізації двох черг магістрального шляхопроводу порту, розконсервоване будівництво причалу №1-з Андросовський молу, розпочато реконструкцію причалу №7 Карантинній гавані, обладнаний новий фасад будівлі морського вокзалу (кінетичного типу).
Зокрема, в 2018 році на будівництво причалу №1-з направлено 72 млн грн. Завершено спорудження свайної основи причалу. Введення причалу в експлуатацію планується в 2019 році. На реконструкцію причалу №7 направлено 185 млн грн. Виконано облаштування лицьовій шпунтової стінки. Введення першого пускового комплексу в експлуатацію планується в третьому кварталі 2019 року. На оновлення естакад порту направлено 53,5 млн грн. Всього на естакадах оновлено 10,697 тис. Квадратних метрів асфальтобетонного покриття.
Згідно з матеріалами адміністрації, дохід філії склав 1,399 млрд грн., Фінрезультат - 711 млн грн. За словами І. Ткачука, в 2018 році вдалося зберегти позитивну динаміку прибутковості підприємства, збільшити обсяги податкових відрахувань до бюджетів всіх рівнів, порт зміцнив конкурентні позиції на ринку перевалки контейнерних і зернових вантажів.
«Підводячи підсумки, хочу зазначити, що наші досягнення - це результат злагодженої роботи всього портового співтовариства, колективів десятків державних і приватних компаній, які займаються питаннями перевалки вантажів, обслуговування флоту і розвитку морського туризму. Нам вдалося зробити діяльність держпідприємства більш відкритою і прозорою, налагодити конструктивну співпрацю з центральним апаратом АМПУ, Міністерством інфраструктури, Кабінетом міністрів. Ті проекти, над реалізацією яких ми сьогодні працюємо мають велике значення не тільки для порту, але і для міста », - зазначив І. Ткачук.
Розширена нарада, присвячена підсумкам роботи ДП «АМПУ» в 2018 році, відбулося в Національному університеті (НУ) «Одеська морська академія» (ОМА) в минулий четвер. У дискусії з питань функціонування та розвитку галузі взяли участь директор департаменту морського і річкового транспорту Міністерства інфраструктури Олександр Басюк, керівники філій АМПУ, представники викладацького складу НУ ОМА, активісти профспілкових і громадських організацій.
Одеський морський порт розташований в південно-західній частині Одеської затоки. Кількість вантажних причалів - 31, довжина вантажного причального фронту - 6,291 кілометра. Відповідно до реєстру АМПУ, в порту працюють ДП «КТО», ТОВ «Бруклін-Київ», ТОВ «Металзюкрайн Корп», ТОВ «Новолог», ТОВ «Олімпекс Купе Інтернешнл», ТОВ «Новотех-Термінал», ТОВ «УНСК», ПАТ «ДПЗКУ« Одеський зерновий термінал »та інші портові оператори.
Одеський морпорт в 2018 році скоротив вантажообіг в порівнянні з 2017 роком на 10,1% - до 21,698 млн т. Питома вага порту в вантажообігу морських портів України склав 16% проти 18,2% в 2017 році.




