Ми беремо участь

Пошукова форма

ЦТС, ЄБА та KPMG запускають проект "Індекс задоволеності послугами УЗ"

29 Вересень
2019
19 вересня, відбулася презентація проекту "Індекс задоволеності клієнтів послугами" Укрзалізниці ".
 
У заході взяли участь керівництво АТ "Укрзалізниця", представники вантажовідправників, ЦТС-Консалтинг, ЄБА та KPMG.
 
Ініціатори проекту зазначили, що рівень задоволеності клієнтів повинен стати одним з ключових KPI для УЗ, в зв'язку з чим стратегічні плани компанії повинні враховувати потреби клієнтів. "Індекс задоволеності послугами УЗ" допоможе визначити відмінності в потребах вантажовідправників в різних галузях.
 
Визначати індекс будуть за допомогою регулярних опитувань, запуск першого з них заплановано на останній тиждень вересня.
 
ЄБА виконуватиме підтримку процесу опитувань, KPMG - перевіряти достовірність даних, а ЦТС безпосередньо займеться опитуваннями.
 
Опитування будуть відповідати ряду вимог. Проводитися вони будуть регулярно, незалежно і конфіденційно - УЗ не матиме доступу до відповідей окремих респондентів, а тільки - до узагальненого звіту. Вони повинні будуть охоплювати не менше 60% обсягу відправлень вантажів. Результати будуть публічними.
 
Виявлення індексу буде здійснюватися відносно 7 типів вантажів: ЗРС, вугілля, вантажі АПК, чорні метали, хімвантажі, контейнери, будматеріали і цемент.
 
Респонденти повинні будуть відповісти на 23 питання в двох аспектах - дати оцінку кожному фактору та його значущості для конкретного вантажовідправника.
 
Оцінити потрібно буде такі параметри:
 
  • Якість послуг УЗ.
  • Простота укладання договору на надання послуг перевезень.
  • Простота укладання інших договорів з АТ "Укрзалізниця".
  • Простота подачі заявки на перевезення вантажів.
  • Швидкість узгодження заявок для відправок до 10 вагонів.
  • Швидкість узгодження заявок для відправок більше 10 вагонів.
  • Швидкість узгодження заявок для маршрутних відправок.
  • Достатня кількість вагонів власності УЗ необхідного типу в необхідній кількості.
  • Наскільки велика потреба у використанні вагонів, крім вагонів УЗ.
  • Виконання термінів подачі вагона під навантаження.
  • Технічне і комерційне стан вагонів парку АТ "Укрзалізниця".
  • Наскільки ви згодні з твердженням, що парк вагонів УЗ технічно в кращому стані, ніж парк інших власників.
  • Виконання термінів доставки вантажів.
  • Вартість послуг перевезення АТ "Укрзалізниця".
  • Вартість послуг користування вагонами АТ "Укрзалізниця".
  • Вартість інших послуг АТ "Укрзалізниця".
  • Як ви оцінюєте вартість використання вагонів в УЗ в порівнянні з вагонами інших власників.
  • Наскільки значною є частка витрат на перевезення залізничним транспортом в загальній вартості доставки вантажів.
  • Рівень відповідальності АТ "Укрзалізниця" за невиконання умов перевезень.
  • Рівень корупції в процесі організації перевезень залізничним транспортом.
  • Рівень збереження вантажів під час транспортування.
  • Зручність і простота технології організації перевезення, обміну документами з УЗ.
  • Як змінилася якість залізничних перевезень за останній рік.
"Створення" Індексу задоволеності послугами УЗ "- це найважливіший крок до формування системи КPI для керівництва компанії. Це не тільки дасть можливість відстежувати динаміку УЗ в плані клієнтоорієнтованості, але і дозволить визначати найбільш критичні точки фокуса для менеджменту через регулярну зворотний зв'язок від клієнтів", - прокоментував ініціативу керівник ЦТС-Консалтинг Андрій Шкляр.