Ми беремо участь

Пошукова форма

Для аеропорту Бориспіль просять зменшити норму дивідендів з 90 до 30%

30 Квітень
2020

Генеральний директор міжнародного аеропорту Бориспіль Павло Рябікін вважає одним з варіантів надання підтримки української авіаційної галузі зменшення відрахувань частини чистого прибутку профільними державними підприємствами до 30% мінімум на п'ять років.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на Інтерфакс-Україна.

"У кризовій ситуації однозначно необхідно зниження податкового навантаження, наприклад, відстрочка на 90 днів від сплати податків, зборів, в тому числі податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску. Результативним рішенням може стати також зменшення відрахувань частини чистого прибутку держпідприємствами авіагалузі до 30% , по крайней мере, на п'ять років. Таким чином, вдасться реалізувати Концепцію розвитку аеропорту без фінансування з державного бюджету ", - заявив він.

Крім цього, на думку Рябікина, уряд може розглянути доцільність входження держави до складу акціонерів найбільших українських авіакомпаній, а також надати стабілізаційні кредити або поворотну фінансову допомогу українським авіаперевізникам. Тим самим у авіакомпаній з'явиться можливість погасити заборгованість перед аеропортом і оплатити частину операційних витрат.

"На жаль, ми поки так і не почули позицію уряду про те, чи буде надаватися секторальна допомогу, і якщо буде, то в якому вигляді? На який обсяг допомоги ми можемо розраховувати", - підкреслив Рябикин.

За словами гендиректора аеропорту, сьогодні роль "вимушеної" державної підтримки взяли на себе Бориспіль і Державне підприємство обслуговування повітряного руху України ( "Украерорух"), оскільки заборгованість учасників авіаринку перед цими компаніями сягнула понад 2,5 млрд гривень (в тому числі 900 млн Борисполю ).

"Якщо на те буде воля власника, яким є держава в особі уряду, ми повинні використовувати цю суму заборгованості як механізм підтримки галузі, не стягуючи її і тим самим даючи можливість підприємствам пережити кризу", - вважає Рябикин.

Він також зазначив, що в цьому випадку держава повинна, в свою чергу, підтримати і держпідприємства шляхом введення низькопроцентних бюджетних позичок або забезпеченням пільгового кредитування.

Нагадаємо, раніше ЦТС повідомляв, що МІУ готує пропозиції для підтримки авіагалузі України. У Мінінфраструктури відзначають, що Україна не була включена в перелік країн, провайдери яких отримують кредитне фінансування з боку "Євроконтролю".

Відзначимо, що на сьогодні норма відрахування чистого прибутку до держбюджету для ДП "Міжнародний аеропорт Бориспіль" складає 90%.