ДП «Контейнерний термінал Одеса» (КТО), дочірня компанія німецької транспортно-логістичної групи Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA), буде обслуговувати новий фідерний сервіс судноплавної компанії Mediterranean Shipping Company (MSC). Про це заявив президент ДП «КТО» Філіп Свенс, повідомила прес-служба адміністрації Одеського морського порту.
За його словами, заходження першого судна сервісу очікується 6 травня. «Один із найбільших гравців світового контейнерного ринку - контейнерна лінія MSC відкриває додатковий фідерний сервіс, який буде обслуговувати колектив ДП «КТО». Це дуже важлива подія для нас. Керівництво лінії залучає для цього додатковий флот місткістю кожного судна до 1700 TEU. Для контейнерного термінала, яким оперує наша компанія, це можливість збільшити обсяг перевалки контейнерів, закріпити своє лідерство на українському контейнерному ринку. Упевнений, що весь колектив нашої компанії виправдає кредит довіри такого солідного і стабільного партнера», - заявив Свенс під час візиту посла Німеччини в Україні Ернста Райхеля до Одеського порту в п'ятницю.
Генеральний директор ДП «КТО» Анастас Коккін нагадав, що в 2018 році термінал спільно зі стивідорними компаніями Одеського порту освоїв нову послугу - перевалку зерна у спеціалізованих контейнерах із застосуванням інноваційних технологій. «Крім того, наш термінал протягом півтора року нарощує перевалку негабаритних вантажів. Одним словом, ми диверсифікуємо свій бізнес. Сьогодні, щоб бути конкурентоспроможним, потрібно постійно вдосконалювати процес обробки контейнерних вантажів. Так, 7 квітня при обробці контейнеровоза MSC Solstice N інтенсивність досягла 127 контейнерів на годину. Це не єдине наше досягнення: у квітні очікується рекордний обсяг вантажоперевалки за останні 10 років - понад 35 тис. TEU», - розповів Коккін.
За словами Райхеля, ДП «КТО» є наочним прикладом інвестицій Німеччини в економіку України. «Федеральний уряд підтримує ці інвестиції. Для нас дуже важливо, що такий масштабний інфраструктурний проект реалізований за участю німецьких інвестицій. Ми віримо, що цей проект має суттєвий вплив на розвиток українського контейнерного ринку і насамкінець позитивно позначиться на економіці країни. Німеччина завжди підтримувала і буде підтримувати Україну в її русі до Європи», - сказав Райхель.
У вересні 2018 року ДП «КТО» презентувало нову інвестиційну програму компанії на трирічну перспективу.
ДП «Контейнерний термінал Одеса» оперує причалами №№2, 1к, 2к Одеського морського порту. Розмір складських площ становить 19 гектар. Компанія в 2018 році збільшила контейнерооборот у порівнянні з 2017 роком на 15,7% - до 338 008 TEU.




