Ми беремо участь

Пошукова форма

EBA підготувала Білі книги для портової і ж / д галузей

29 Вересень
2019
Європейська бізнес асоціація опублікувала Білі книги залізничної та портової галузі, в яких пропонуються кроки для наближення законодавства України до норм ЄС, що забезпечить розвиток обох галузей.
 
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію Європейської бізнес асоціації.
 
Зокрема, бізнес очікує від Верховної Ради прийняття ключових законів "Про внутрішній водний транспорт", "Про залізничний транспорт", "Про концесії" та ряду інших, зокрема закону про створення держрегулятора в сфері транспорту, який передбачений законодавством, але до сих пір не створений.
 
Також в асоціації вказали на необхідність реформ в ж / д галузі та імплементації норм відповідно до Угоди про асоціацію Україна-ЄС, нової тарифної політики, вирішення проблемних питань операційної діяльності, а також держпідтримки.
 
Бізнес-спільнота очікує прийняття комплексного актуального нового закону про залізничний транспорт, який зокрема, повинен передбачати недискримінаційний доступ приватним локомотивів і вагонів до інфраструктури загального користування, а також виключення фактичного крос-субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних.
 
У портової галузі EBA вказує на гостру необхідність чіткого розмежування функцій ДП "АМПУ", Державної служби морського та річкового транспорту і Міністерства інфраструктури України.
 
Також представники бізнес-спільноти рекомендують уряду продовжити приводити ставки портових зборів до економічно обґрунтованого рівня. Так, за розрахунками
До того ж, Уряд повинен продовжити подальше приведення ставок портових зборів до економічно обґрунтованого рівня, порівнянного з іншими провідними країнами світу. За розрахунками Світового банку, портові збори в Україні повинні знизитися ще на 54%, і цього буде достатньо для підтримки портової інфраструктури в належному стані.
 
Також бізнес наполягає на цільове використання портових зборів, що чітко визначено Законом України "Про морські порти". Зокрема, бізнес не влаштовує спрямування частини канального збору на внутрішні водні шляхи або перерахування 10% корабельного збору на фінансування Морської пошуково-рятувальної служби.