Ми беремо участь

Пошукова форма

"Інтерпайп" реалізував Діджитал-проект, який прискорить доставку продукції будь-яким видом транспорту

27 Грудень
2019
Українська промислова компанія "Інтерпайп" реалізувала проект по створенню системи управління складами готової продукції з використанням Діджитал-технологій. Система управління складом WMS (Warehouse Management System) створена для того, щоб істотно скоротити час відвантаження готової продукції клієнту будь-яким видом транспорту.
 
Таку інформацію ЦТС надали в компанії.
 
Тепер повністю змінився підхід до відвантаження - підготовка до неї починається з самого першого пакету трубної продукції, що вийшов з лінії, а в момент постановки транспорту замовлення повністю готовий до навантаження.
 
На пошук потрібного пакету труб йде кілька хвилин, час простою машин скоротилася втричі - з 67 до 22 годин, а в денний час більшість авто проходять цей процес вже за одну зміну (6-8 годин).
 
Система працює в логіці транспортних партій - позицій замовлень, які будуть відвантажені клієнту однією машиною. У кожній позиції замовлення є свій набір критеріїв, за якими формуються транспортні партії і за якими обирається місце на складі. Найбільше число критеріїв - у європейського ринку. Система враховує відразу 7 факторів: дані про вантажоодержувача, місто доставки, умови поставки (Інкотермс), наявність броні від клієнта, тип упаковки, тип перевезення (контейнер / немає) і заборона змішування на проектні замовлення. Для порівняння - для ринку України важливі тільки перші три критерії.
 
"Нам вдалося розробити систему, яка збирає і аналізує дані і приймає рішення в реальному часі, з огляду на всі відхилення і навіть помилки персоналу. Подібні системи є у великих торгово-логістичних компаній, таких як Amazon", - заявив Денис Морозов, директор з економіки та фінансів "Інтерпайп".
 
Раніше ЦТС писав про те, що колісне підрозділ "Інтерпайп" розробило і відвантажило першу партію колісних пар ULT SP для іспанського ринку. Нові продукти призначені для використання на вантажних вагонах.
 
Продукція розроблена спеціально для іберійської колії 1668 мм, яка використовується залізницями Іспанії, Португалії та частково Франції. Її особливість в тому, що вона ширше європейської 1435 мм, тому вимагає особливої ​​конструкції колісної пари.
 
Крім модифікації самого колеса, фахівці дивізіону ж / д продукції "Інтерпайп" також спроектували конструкцію осі для іспанської колії - SP G, яку раніше не проводили.