Міжнародний союз морського страхування (IUMI) закликає Міжнародну морську організацію (IMO) внести поправки в правила пожежної безпеки на судах, зокрема, на контейнеровозах.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на Seanews.
Причиною пожеж на борту суден часто стають невірно задекларований вантаж, як, наприклад, сталося з контейнеровозом Yantian Express 3 січня 2019 року.
Федеральне бюро розслідувань морських пригод Німеччини (BSU) в лютому цього року заявило про те, що найбільш імовірною причиною пожежі на Yantian Express став невірно задекларований вантаж: в контейнері, до якому почалася пожежа, знаходився кокс, а не гранульований кокс, спочатку зазначений в декларації .
"У нас дуже багато помилок в ідентифікації вантажів. Багато видів вантажу, навмисно чи ні, заявлені неточно і, отже, оброблені на борту неправильно. Це може призвести до пожежі, і цей фактор в більшості випадків - його першопричина", - зазначив генеральний секретар IUMI Ларс Ланге.
Він закликав штрафувати вантажовідправників, які невірно задекларували вантаж, ініціювати позапланові перевірки вантажу і внести зміни в правила пожежної безпеки на судах.
"Суду оснащені системою вуглекислотного пожежогасіння. Але в більшості випадків, і ми це бачимо на прикладі Yantian Express, вона не працює. Пожежна безпека на суднах потребує врегулювання, в тому числі і з боку IMO", - додав Ланге.
За словами генерального секретаря IUMI, в IMO складні процедури проходження поправок. "На затвердження поправок йде по 3-4 роки", - повідомив він.
Експерти сходяться на думці, що заходи пожежної безпеки, що застосовуються в даний час на судах, малоефективні. "Нікому в голову не приходить побудувати склад довжиною 500 м і шириною 50 м без будь-яких протипожежних відсіків. Тоді чому цього немає на борту суден? Такі відсіки, наприклад, можна створити і на контейнеровозах. У цьому випадку ми зможемо уникнути того, що під час пожежі, що почалася в одному контейнері, вигорає від 30% до 70% судна ", - вважає Ланге.
"Очевидно, що від IMO необхідна якась інша ініціатива, щоб вирішити цю проблему", - резюмував генеральний секретар IUMI.




