Міністерство інфраструктури України наполягає на необхідності переглянути політику дивідендів для держкомпаній в транспортній галузі з метою підтримати компанії в період кризи.
Як пише ЦТС, про це в інтерв'ю Інтерфакс-Україна заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
"У деяких підприємств зараз дійсно зберігається певний рівень прибутковості, і є дивіденди, які вони повинні виплатити. Але, на жаль, це не означає, що всі наступні періоди будуть для них прибутковими. Навпаки, у більшості з них внаслідок карантину очікуються дуже великі збитки , тому зараз немає сенсу забирати у них доходи у вигляді дивідендів, щоб потім екстрено шукати можливість їх дофінансувати з бюджету ", - сказав міністр.
За його слова, Кабміну важливо дати можливість підприємствам транспортної галузі вкладатися в розвиток, так як це дозволить організувати нові робочі місця, поліпшити інфраструктуру і, як наслідок, показати прибутковість в більш довгостроковій перспективі.
"Ще один варіант підтримки бізнесу з боку - можливість перегляду ряду тарифів держкомпаній в сторону тимчасового зменшення. Якщо у нас вийде знизити рівень дивідендів, то можна буде на короткий кризовий та посткризовий період переглянути і тарифи на якісь речі, дати бізнесу якусь знижку, щоб галузі було простіше виходити з цього піке ", - сказав Криклій.
Він також повідомив, що МІУ вже обговорювало з ринком питання надання компаніям стабілізаційних кредитів. "Конкретно по стабкредитами ми вже комунікували з компаніями, і, якщо з державним аеропортом питання один, з незалежними бізнес-компаніями він лежить трохи в іншій площині. Питання стабкредитів чутливий і для нас, як держави, і для банків. Він передбачає наявність заставного майна у компанії, оскільки жоден банк не погодиться видати дешевий кредит без застави майна ", - підкреслив Криклій.
Як раніше писав ЦТС, минулого тижня під час онлайн-наради з керівниками держпідприємств портової галузі Владислав Криклій інформував, що Кабміном вивчається питання перегляду відрахувань частини прибутку державних підприємств до державного бюджету.
Також повідомлялося, що провідні українські експортери звернулися до уряду з пропозицією знизити ставки портових зборів. А МТП Чорноморськ просить вирівняти тарифи на ж / д перевезення для всіх портів Великої Одеси.
Нагадаємо, що для ДП АМПУ в минулому році ставка відрахування дивідендів була збільшена з 50% до 90%. Високий розмір відрахувань частини чистого прибутку держпідприємств транспортної галузі до держбюджету обмежує можливості інвестування в розвиток інфраструктури таких ДП. Наприклад, аеропорт Бориспіль, також відраховувати 90% дивідендів, ще до "коронакрізіса" змушений був згорнути частину своїх інвестпроектів.




