За словами міністра інфраструктури, в найближчі 5 років на оновлення українських портів необхідно близько 17 млрд грн капітальних інвестицій.
Міністерство інфраструктури ініціювало зміну дивідендної політики - зниження відрахувань прибутку АМПУ і госстівідоров до держбюджету з 80% до 30%, повідомив міністр інфраструктури Олександр Кубрак, пише ЦТС.
За словами міністра, в найближчі 5 років на оновлення українських портів необхідно близько 17 млрд грн капітальних інвестицій. Йдеться про стратегічну інфраструктуру, розвиток якої є відповідальністю держави.
"У той час як портова інфраструктура країн ЄС та інших наших сусідів дотується державою, ми роками не тільки не підтримували, а й забирали до держбюджету кошти, які повинні направлятися на підтримку і розвиток інфраструктури. В результаті - ступінь зношеності портової інфраструктури досягла рекордних 80% ", - зазначив міністр.
"Такі зміни дозволять більш ніж на половину покрити потребу в капітальних інвестиціях, що дасть поштовх для розвитку міжнародної торгівлі і економіки в цілому. Також ми використовуємо різні сценарії взаємодії з інвесторами, найбільш пріоритетним з яких є концесія", - додав він.
Міністр повідомив, що до кінця року буде завершена передача в концесію ДП "Стивідорна компанія" Ольвія "і ДП" Херсонський морський торговельний порт ".
Крім того, до кінця цього року планується провести ряд заходів з модернізації ДП "Морський торговельний порт" Южний ". Одночасно буде завершено укладання та електрифікація залізничних колій на ділянці між припортовими ж / д станціями Чорноморська і Берегова. Це повинно значно збільшити пропускну здатність госстівідора.
"Також реалізуються проекти розвитку портової та залізничної інфраструктури в портах Чорноморськ, Миколаїв, Маріуполь", - додав Кубрак.




