Ми беремо участь

Пошукова форма

МІУ поставило реформу внутрішніх водних шляхів та розвиток річкових пасажирських перевезень в пріоритет

31 Березень
2021

Старт реформи річкових перевезень і відновлення внутрішніх водних шляхів є одним із пріоритетних завдань Міністерства інфраструктури на 2021 рік. Про це заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій, повідомляє прес-служба МІУ.

Старт реформи внутрішніх водних шляхів залишається одним з основних пріоритетів роботи МІУ на цей рік. Відновлення внутрішніх водних шляхів - це не тільки про збільшення вантажопотоку на річці, а й про розвиток пасажирських річкових перевезень. Ми маємо прекрасні туристичні маршрути, наприклад, Канів і Чорнобиль, де такий вид повідомлення буде користуватися попитом і буде найбільш оптимальним. І ми повинні це розвивати ", - зазначив Криклій під час онлайн-наради з розвитку річкового туризму в Україні в понеділок, 29 березня.

За його словами, відомство продовжує роботу над розробкою та прийняттям близько 50 підзаконних актів, необхідних для нормального функціонування внутрішніх водних шляхів після вступу в силу закону «Про внутрішній водний транспорт».

Разом з тим, зараз розробляється Стратегія розвитку внутрішнього водного транспорту, в плані заходів якої будуть передбачені заходи з розвитку пасажирських перевезень.

На час пандемії внутрішній туризм залишатиметься в пріоритеті. Тому ми повинні зробити все можливе, щоб потужності Дніпра використовувалися не на 10%, як зараз, а на повну, як це було ще за часів Київської Русі, коли існував знаменитий шлях «з варяг у греки» ", - підкреслив міністр інфраструктури.

Під час наради її учасники також обговорили можливість запуску туристичних маршрутів по річці за напрямками Київ-Канів і Київ-Чорнобиль.

У грудня 2020 Верховна Рада прийняла законопроект 1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт», який дає старт реформі річкових перевезень в Україні, перетворюючи річку Дніпро в потужну транспортну артерію. Згідно з очікуваннями міністра інфраструктури Владислава Криклій, новий закон дозволить збільшити вантажопотік до 30 млн тонн на рік з економічним ефектом для держави в 13-16 млрд грн щорічно.