Ми беремо участь
uk

Пошукова форма

Нова ера безпеки та прозорості завдяки поєднанню контейнерних телеметричних пристроїв і електронних коносаментів (eBL),

21 Липень
2022

Нова ера безпеки та прозорості завдяки поєднанню контейнерних телеметричних пристроїв і електронних коносаментів (eBL),

 

Контейнерні перевезення можуть бути на порозі нової ери безпеки та прозорості завдяки поєднанню контейнерних телеметричних пристроїв і електронних коносаментів (eBL), залишаючи менше місця для приховування для вантажовідправників, які неправильно декларують свої вантажі.

Здатність вимірювати зміни температури в режимі реального часу потенційно дозволяє подолати одну з головних проблем, з якою судноплавні компанії борються протягом тривалого часу, – раннє виявлення та боротьбу з пожежами всередині контейнерів.

«Коли інцидент починає розгортатися, раннє попередження має вирішальне значення для гасіння пожежі. На кораблях є системи виявлення диму... але до того моменту, коли дим починає виходити з контейнера, часто вже надто пізно», — пояснив Майк Ярвуд, директор із запобігання втратам TT Club. «Під палубою може виникнути пожежа, про яку нікому не буде відомо, поки з-під кришки люка не почне виходити дим».

Містер Ярвуд сказав, що MSC Flaminia є хорошим прикладом цього, коли контейнер-цистерна вже нагрівалася під час завантаження.

Але телеметрія також створює переваги для страховиків після факту, з точки зору розподілу відповідальності, пан Ярвуд пояснив: «У деяких пожежах дуже важко точно визначити, звідки виникла пожежа… у катастрофічних випадках мільйони доларів витрачаються різними сторони, які намагаються це визначити».

Тим часом розвиток цифровізації прискорюється. Раніше цього тижня Асоціація цифрових контейнерних перевезень (DCSA) представила завершальну фазу свого електронного коносамента (eBL) proof of concept (PoC), метою якого єстворення повністю сумісного стандартизованого документа eBL.

Пан Ярвуд сказав, що існує ймовірність того, що оцифрування коносамента принесе переваги для прозорості.

Різні судноплавні компанії, включаючи Hapag Lloyd, працюють над алгоритмами машинного навчання, які шукають підозрілі ключові слова та дескриптори, маркери потенційно неправильно задекларованого вантажу. Наявність оцифрованого набору даних піддасть їх більшій перевірці, сказав містер Ярвуд. «З даними в цифровій формі їх буде легше опитувати».

Він додав: «Ймовірно, це робить речі трохи прозорішими. Якщо ми поєднаємо машинне навчання, постійно оновлюємо ці ключові слова та дескриптори, системи матимуть можливість ставати ще більш вдосконаленими. Чи це відштовхне поганих акторів — я не переконаний. Я думаю, що все ще буде бажання це зробити».

Але містер Ярвуд попередив, що технологічні компанії, які прагнуть увійти в морську галузь, можуть у кінцевому підсумку отримати більше відповідальності, ніж вони сподівалися. «Це повертається до питання про те, хто володіє даними», — сказав він. «Якщо це постачальник технології (телеметрії в реальному часі або цифрової eBL), і я або хтось інший знаємо, що вони мають ці дані, вони будуть втягнуті в судовий процес.

«Я був би здивований, якби вони не були втягнуті в деякі з більших справ у майбутньому».

Digital Container Shipping Association (DCSA) — це нейтральна некомерційна група, заснована великими морськими перевізниками для оцифрування та стандартизації галузі контейнерних перевезень. З місією вести галузь до систематичного співробітництва, DCSA стимулює ініціативи, щоб зробити послуги контейнерних перевезень прозорими, надійними, простими у використанні, безпечними та екологічно чистими. Стандарти з відкритим вихідним кодом DCSA розроблені на основі інформації операторів-членів DCSA, зацікавлених сторін галузі та технологічних експертів з інших галузей. Серед перевізників-членів DCSA: MSC, Maersk, CMA CGM, Hapag-Lloyd, ONE, Evergreen, Yang Ming, HMM і ZIM. Будь ласка, завантажте стандарти DCSA на dcsa.org .