30 Травень
2019
Керівники залізниць України, Білорусі, Литви та компаній Containerships, Intermodal Container Service і LG Cargo підписали угоду щодо організації перевезень контейнерів у складі контейнерного поїзда Containerships train повідомленням Литва - Білорусь - Україна і назад. Про це повідомила прес-служба «Укрзалізниці».
Перевізники і оператори визначили базовий маршрут поїзда: Клайпеда / Драугисте - Кяна - Словечне - Бровари / Одеса-Порт. У складі поїзда будуть транспортуватися великотоннажні контейнери. Від станції формування до станції відправлення поїзд курсуватиме без переробки.
Потяги курсуватимуть щотижня в обох напрямках (пара поїздів) в повідомленні Клайпеда - Київ / Одеса і назад. На першому етапі контейнерний поїзд курсуватиме призначенням на станцію Бровари.
За словами голови правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, перевезення вантажів в контейнерах в складі регулярних контейнерних поїздів має ряд переваг. Це значно здешевлює вартість перевезень, дозволяє скоротити термін доставки, зменшує експлуатаційні витрати. «Containerships train - це 21 контейнерний поїзд, який курсуватиме по території України, і 18, який буде здійснювати перевезення на регулярній основі», - зазначив Є. Кравцов.
Учасники проекту узгодили технологію організації контейнерного поїзда Containerships train, обговорили тарифні умови на перевезення контейнерів у складі поїзда і визначили зобов'язання операторів поїзда ТОВ «Containerships», ЗАТ «Intermodal Container Service».
У березні 2019 років через територію України почав курсувати новий регулярний транзитний контейнерний поїзд сполученням Білорусь - Румунія. Маршрут поїзда в Україні проходить між станціями Удрицьк та Вадул-Сірет. Відділення знаходиться на перехресті території України поїзду потрібно близько півтори доби.
«Укрзалізниця» в 2018 році збільшила перевезення контейнерів у порівнянні з 2017 роком на 13% - до 334,97 тис. TEU. У складі 17 контейнерних поїздів (в тому числі - семи транзитних), що курсують на постійній основі, в минулому році перевезено 95,7 тис. TEU, або 29% загального обсягу перевезених контейнерів.




