02 Вересень
2020
Поромна переправа через Дунай і міжнародні пункти пропуску в Орлівці (Україна) і Ісакча
(Румунія) у понеділок, 10 серпня, офіційно почали свою роботу. Про це повідомляє Асоціація
«Річки України»
«Поромна переправа на Дунаї нарешті запрацювала! Її відкрили на кордоні України і Румунії,
де відстань між берегами річки становить всього 900 м. Зараз паром працює для вантажного
транспорту, але згодом тут вирішать питання про перевезення легкових авто і пасажирів », -
йдеться в повідомленні.
Переправа «Орловка-Ісакча» спростить процедуру перетину кордону між Україною і
Румунією, зокрема, виключить необхідність руху через Молдову і об'їзду 200 кілометрів.
На початку липня румунська компанія Navrom Bac SRL повідомила про завершення
облаштування міжнародного поромного пункту перетину румунсько-українського державного
кордону між Ісакча і Орловкой.
Відкриття поромної переправи планувалося на середину березня 2020 року, але цьому
завадило введення карантину і обмеження транспортного сполучення. У вересні та грудні
2019 року на переправі зробили випробувальні рейси поромів.
Будівництво паромної переправи через Дунай «Орловка - Ісакча» стартувало восени 2015
року, проте з різних причин воно затягнулося фактично на чотири роки. З української
сторони будівництвом переправи займалося ТОВ «Поромний комплекс« Орловка », а з
румунської - компанія Navrom BAC. Кожна з компаній вела будівництво зі свого боку. З
української сторони приватний інвестор побудував не тільки поромний інфраструктурний
комплекс, але і міжнародний пункт пропуску через держкордон.
Об'єкти інфраструктури побудовані на найвужчому ділянці Дунаю: відстань між українським і
румунським берегами складає близько 900 метрів. Планується, що переправу
обслуговуватимуть чотири порома осадкою 1,5 метра. Щоденна пропускна здатність
переправи становить близько 200 одиниць вантажного автотранспорту, 500 - легкового,
пасажиропотік - 1,5 тис. Осіб.




