Уряд Південної Кореї планує надати фінансову підтримку національним морським перевізникам в заміні старих суден на нові, енергоефективні.
Згідно з планом, для покупки нових суден малі і середні компанії-перевізники зможуть в державних банках отримати кредити під низькі відсотки.
В уряді країни розраховують, що такий захід підвищить конкурентоспроможність корейських компаній.
Крім того, фінансова підтримка допоможе досягти високих економічних показників в сфері морських перевезень.
Відзначається, що планові показники обсягу продажів в сегменті морських перевезень у 2021 році становлять 35,7 млрд доларів, що на 11% вище торішнього показника. Сукупний обсяг вантажів, що перевозиться національними перевізниками Південної Кореї, планується на рівні 1 млн TEU, на 30% більше, ніж було перевезено в минулому році (800 тис. TEU).
Державна корпорація Korea Ocean Business Corporation в цьому році також закупить до 10 судів, які будуть передані за договором фрахту національним морським перевізникам.
Також уряд Південної Кореї планує щомісяця фрахтовать щонайменше два контейнеровоза, щоб впоратися з нестачею провізних потужностей, і виділити близько 50% відсотків потужностей для малих і середніх компаній.
Нагадаємо, що в минулому році Південна Корея лідирувала на світовому ринку суднобудування протягом чотирьох місяців поспіль. Обсяг суднобудування Південної Кореї в жовтні склав 720 тис. CGT або 13 судів, Китаю - 250 тис. CGT або 11 судів, Фінляндії - 30 тис. CGT (одне судно).




