Ми беремо участь

Пошукова форма

Платних доріг поки не буде - "Укравтодор" роз'яснив механізм ДПП у дорожньому секторі

29 Жовтень
2020

Концесіонер буде заробляти на інші послуги.

Механізм державно-приватного партнерства (ДПП) в дорожньому секторі України на нинішньому етапі не передбачатиме появи платних автомагістралей.

Таке роз'яснення надали в Державному агентстві автомобільних доріг України ( "Укравтодор") у відповідь на публікацію новини про те, що в Україні можуть з'явитися перші шість платних доріг.

У дорожньому відомстві повідомили, що замість стягнення плати за презд запропонована інша модель ДПП - приватний інвестор візьме на себе зобов'язання оновлювати і розвивати існуючу дорогу. При цьому з Дорожнього фонду виділятимуться кошти на підтримку інвестора - за умови дотримання ним усіх зобов'язань за якістю змісту дороги. Це дозволить залучити великих приватних інвесторів на дорожній ринок України.

На уточнююче питання, на чому ж буде заробляти концесіонер, в "Укравтодорі" відповіли, що інвестор буде заробляти на придорожньої інфраструктури. Під такою інфраструктурою маються на увазі заправні станції, заклади громадського харчування, рекламні площі, оренда.

Презентація першої програми державно-приватного партнерства в секторі автомобільних доріг України відбудеться 29 жовтня.

Першими дорогами в рамках програми державно-приватного партнерства стануть:

- ділянку дороги М-03 від Борисполя до Полтави;

- частина дороги М-06 від Києва до Рівного;

- маршрут від Дніпра до Кривого Рогу і Миколаєва (М-04, Н-11);

- маршрут Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19);

- маршрут Харків-Дніпро-Запоріжжя (М-29, M-04, M-18);

- частина дороги М-14 від Херсона до Миколаєва.