Розумні судновласники готуються передати будь-які додаткові збори США за китайські судна їхнім фрахтувальникам, ізолюючи власника від впливу мільйонів доларів додаткових нормативних витрат на захід у порт. За словами генерального директора Genco Джона Вобенсміта, спеціальні нові положення щодо чартерних угод гарантуватимуть, що експортери та імпортери США, а не власники суден, будуть нести додаткові найближчі витрати.
Genco є найбільшим оператором балкерів зі штаб-квартирою в США та має значну кількість китайських суден у своєму флоті. Таким чином, він піддається запропонованим портовим зборам на китайський тоннаж, написаним Управлінням торгового представника США (USTR). Якщо структура зборів буде прийнята в тому вигляді, в якому вона написана, судна, побудовані в Китаї, і будь-які глобальні оператори, які використовують судна, побудовані в Китаї в інших місцях, повинні будуть платити мільйони доларів за кожен захід у порт Сполучених Штатів. Від експортерів також вимагатиметься відвантажувати дедалі більший відсоток своїх товарів тоннажем під прапором США, а згодом і дефіцитним тоннажем, створеним у США, що підвищить вартість експортних поставок і створить нові варіанти працевлаштування для американських моряків.
Кілька судновласників описали серйозні зміни у своєму бізнесі, якщо збори набудуть чинності. Американський лайнер ACL заявляє, що припинить свою діяльність у Сполучених Штатах, а кілька морських перевізників заявили, що вони звузять свої заходи в порти до кількох основних шлюзів, щоб мінімізувати комісію. Wobensmith з Genco сказав Bloomberg, що він поділяє мету USTR щодо зміцнення американського судноплавства, але в найближчій перспективі його фірма має два варіанти: вийти з ринку США та зосередитися на решті світу, на який припадає 90 відсотків її бізнесу; або перекласти додаткові витрати США на кінцевого користувача.
Він уже використовує останню стратегію. Щоб уникнути несподіваних нових витрат, чартерні договори Genco тепер включають положення, які вимагають від фрахтувальника оплати будь-яких нових портових зборів США, якими б вони не були.
Насправді ці дві стратегії (залишити або передати звинувачення) тісно пов’язані. Додаткові витрати на портові збори зроблять деякі сільськогосподарські товари «неконкурентоспроможними» порівняно з іноземними виробниками, сказав Вобенсміт, про що раніше попереджали представники американських фермерів. За його словами, експорт сої «майже припиниться». Для цих вантажів додаткові збори за передачу можуть припинити ринок, вимагаючи від судновласників з китайським тоннажем залишити ринок.




