Ми беремо участь
uk

Пошукова форма

Пробуксовка метану в морській промисловості

19 Грудень
2024

У порівнянні з традиційним судновим паливом СПГ пропонує значні переваги для навколишнього середовища, включаючи менші викиди CO2, практично нульові викиди сірки та значне зниження оксидів азоту (NOx) приблизно на 85%. Крім того, інфраструктура СПГ продовжує розширюватися з невеликими ознаками цього уповільнення в найближчому майбутньому, що є вагомим аргументом для власників суден, які зважують практичність потенційних шляхів скорочення викидів для суден.

Однак довгострокова життєздатність ЗПГ як суднового палива залежить від ефективного усунення ковзання метану. Підвищені викиди метану підривають екологічні переваги СПГ, створюючи виклик для цілей декарбонізації галузі. Отже, зменшення ковзання метану є не тільки екологічним імперативом, але й питанням операційної ефективності та рентабельності для власників суден.

Вирішення ковзання метану вимагає підходу, який охоплює прогрес у технології двигунів, ефективності згоряння та управління паливом. Лідируючим є Wärtsilä, видатний гравець у виробництві суднових двигунів, який розробив інноваційні рішення для мінімізації викидів метану.

Технологія Wärtsilä NextDF підвищує ефективність згоряння, забезпечуючи більш повне згоряння палива і, таким чином, значно зменшуючи ковзання метану та викиди NOx. «Завдяки оптимізації розподілу палива в камері згоряння NextDF гарантує, що кожен циліндр працює з максимальною ефективністю, суттєво мінімізуючи ймовірність витоку незгорілого метану в атмосферу. Це не тільки допомагає відповідати нормативним стандартам, але й значно підвищує економічну життєздатність використання СПГ як суднового палива», — пояснює Кітола.

Роль біо-СПГ у паливі майбутнього

Незважаючи на те, що СПГ є ефективним перехідним паливом, морська галузь також вивчає потенціал Біо-СПГ для подальшого пом’якшення свого вуглецевого сліду. Біо-СПГ, отриманий зі стійких джерел біомаси, пропонує рішення, сумісне з існуючою інфраструктурою та двигунами СПГ. Ця сумісність сприяє плавному переходу до операцій з низьким вмістом вуглецю без необхідності значних модернізацій або додаткових інвестицій.

Kytölä продовжує: «Двигуни суден, які використовують СПГ, можуть пізніше перейти на біопаливо, таке як біогаз, без необхідності серйозної модернізації. Ця гнучкість має вирішальне значення для довгострокової стратегії декарбонізації морської галузі, оскільки вона дозволяє поступово вдосконалювати та інтегрувати більш стійкі варіанти палива, коли вони стають доступними – і доступними в необхідних кількостях і місцях».

Прогнозується, що впровадження біо-СПГ зростатиме, за оцінками, він може задовольнити до 3,1% енергетичних потреб сектору судноплавства до 2030 року, збільшившись до 12,6% до 2050 року. При змішуванні з викопним СПГ внесок Біо-СПГ в енергетичний попит охоплення суттєво розширюється, підвищуючи його життєздатність як сталого варіанту палива. Гнучкість двигунів СПГ для переходу на біо-СПГ без серйозних модифікацій позиціонує Біо-СПГ як критичний компонент у довгостроковій стратегії декарбонізації морської галузі.

Додавання ковзання метану в рівняння

Розробка точних протоколів вимірювання викидів метану та звітності має вирішальне значення для створення прозорих і надійних кадастрів викидів. Удосконалені методи вимірювання дозволять точніше контролювати та керувати ковзанням метану, сприяючи кращому дотриманню нормативних вимог та прийняттю обґрунтованих рішень.

«Заглядаючи вперед, морська галузь, ймовірно, застосує багатогранний підхід до скорочення викидів парникових газів, а не зосереджуватиметься лише на викидах вуглецю. Це вимагає не лише вдосконалення технологій двигунів і впровадження більш чистих видів палива, але й впровадження операційних стратегій, які оптимізують продуктивність судна та економію палива. Гібридні рішення, модернізовані двигуни та інтеграція нових паливних технологій, таких як аміак і метанол, ще більше урізноманітнюють інструментарій, доступний операторам суден, які прагнуть до сталого розвитку, і всі вони сприяють досягненню нульового