20 грудня, в залі Київської ТПП, відбувся семінар «Транспортна логістика. Практика. Оптимізація ». Організатором виступив Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Київської торгово-промислової палати і Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Основна мета семінару: ознайомити з інструментами підвищення якості доставки, раціональним використанням транспортних засобів, оптимізацією маршрутів, зниженням витрат на транспортування, збільшенням прибутку.
З вітальним словом виступив віце-президента Київської Торгово-промислової палати (ТПП) Віталія Майстренко: «За 2018 рік, Центром інформаційної підтримки бізнесу, було проведено 12 заходів різних тематик. З них 3 тренінги та 9 семінарів. Всі вони проходять в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу ».
Перший заступник генерального директора ДП «Міжнародний аеропорт« Бориспіль », Євген Дихне, виступив на тему:« Потенціал державно-приватного партнерства в аеропорту «Бориспіль»: сьогодення і виклики ». У своєму виступі він розповів про рішення, які проводить аеропорт «Бориспіль» у зв'язку з передноворічним бумом інтернет платежів і поставок авіа вантажів. «На сьогодні прийнято непопулярне рішення з 24 грудня 2018 по 4 січня 2019 року зупинити прийом багажу. Авіалінії обмежать вантажоперевезення через те, що в зимовий період недостатньо персоналу для обробки вантажів. Аеропорт зупинив прийом імпорту для того, щоб обробити весь вже отриманий багаж. Експортні і транзитні перевезення будуть обробляти, і відправляти без обмежень ». Так само він повідомив про те що, аеропорт "Бориспіль" і Державна фіскальна служба погодили технологію обробки вантажів і пошти з залученням приватних сертифікованих хендлінгових компаній, що дозволить зменшити нестачу технічних ресурсів аеропорту для обробки пошти на ряд напрямків. Також стартували перші комбіновані маршрути доставки з вильотами в аеропортах ЄС. Євген Дихне озвучив перспективні ДП «Міжнародний аеропорт« Бориспіль »в березні 2019 планується відкриття терміналу F для лоукостів і особливо виділив те, що необхідно прийняти Закону« Про концесії », який дозволить залучити в розвиток аеропорту іноземні інвестиції.
Директор автотранспортного підприємства Печерська Алея, член експертної Ради при міністерстві інфраструктури України, Леонід Хвостенко, розповів про стратегію розвитку міжнародних вантажних автомобільних перевезень (МАП) в Україні і в ЄС. Детально ознайомив зі складовими собівартості при виконанні міжнародних автомобільних перевезень на 2019 рік. Розповів про державні ініціативи в регулюванні автотранспортної галузі та адаптацією національного законодавства до стандартів ЄС також про введення в дію «Правил транспортно-експедиційної діяльності».
Керівник відділу продажів компанії
ZAMMLER GROUP Катерина Колесник, практикуючий консультант по вибору постачальника логістичних послуг для українських та міжнародних компаній підготувала презентацію на тему: «Логістика: планування, вибір транспорту, додаткові можливості . В якій було представлено: планування виходу на новий ринок і вибір виконавця при перевезенні; види транспорту і приклади перевезень відповідно до обраного маршрутом; особливості укладення договору при перевезенні автомобільним транспортом; страхування вантажу і митне оформлення при експорті в Польщу; дані конкретні рекомендації про можливість виключення проблем при організації перевезення.
Керівник митно-брокерського відділу компанії ZAMMLER GROUP Станіслав Толочний, експерт з питань оформлення вантажів у всіх митних режимах і оптимізації логістичних витрат. У своїй яскравій презентації: «Митне оформлення при експорті / імпорті» розповів про правила акредитація на митниці і основних документах для митного оформлення при експорті; ознайомив з особливостями української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), - тарифного та нетарифного регулювання при імпорті та митних режимів при декларуванні товарів.
Заступник директора
Наталія Ігнатенко і юрист департаменту страхового права
Сергій Сечко, компанії
ASA GROUP, розповіли про «Страхування відповідальності експедитора», де в деталях ознайомили з цікавими кейсами судових справ з приводу страхування відповідальності. Інструментами, які дозволяють перевізнику уникнути ризиків по відшкодуванню збитків. Про визнання подій страховими і яку мати позицію в судах. В ході дискусії разом з аудиторією прийшли до висновку, що договори відповідальності можуть захищати інтереси бізнесу, але відповідальність і контроль виконання умов договору повинні брати на себе обидві сторони.
Заступник директора по роботі з корпоративними партнерами Олександр Кушнір, представник компанії ОntargIT, сертифікований Золотий партнер Microsoft з компетенціями ERP і Сloud, який спеціалізується на комплексному підвищенні показників бізнесу та максимальної реалізації конкурентних переваг українських компаній. Ознайомив слухачів з автоматизацією транспортної логістики за допомогою набору сучасних, інтелектуальних хмарних додатків Місrosoft Dynamics 365. На конкретних прикладах розповів про можливості управління компанією за допомогою даних додатків для всіх видів транспорту. Місrosoft Dynamics 365 дозволяє використовувати інструменти оптимізують транспортні процеси, регулювати планові і фактичні витрати, проводити аналітику звітності по ефективності ключових показників логістики.