28 Листопад
2019
За словами директора з розвитку бізнесу АТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцева, УЗ ввела не тільки штрафні санкції за невикористання маршрутів, але і спеціальний порядок їх здійснення.
Про це з посиланням на Rail.insider повідомляє ЦТС.
"З першого дня це штраф в розмірі 50 тис. Грн за один рейс. Якщо клієнт відмовляється за 15 днів і менше до того моменту, коли повинен перевозити, то тоді це буде 100 тис. Грн", - розповів він.
Крім того, як повідомив Рязанцев, елеватор повинен підтвердити, що переможець маршруту є його контрагентом. "Це потрібно для того, щоб не вийшла така ситуація, що всі маршрути викупить компанія, яка взагалі не має відношення до цього елеватору і буде змушувати всіх возити через неї і тільки по її ціні. Якщо там є зерно його контрагента або його партнерів, тільки в такому випадку він зможе викуповувати маршрути перевезення ", - зазначив він.
Нагадаємо, починаючи з 1 листопада, заявки на перевезення маршрутними відправками почали прийматися через АС "Клієнт", де пріоритет на перевезення буде надаватися тієї заявці, в якій, за умови дотримання інших параметрів, буде вказана найвища ціна. В УЗ також відзначили, що електронна система, яка регулює процес прийняття заявок на перевезення, передбачає, що персонал Укрзалізниці не матиме ручного доступу до даних, які буде вказувати клієнт.
Раніше ЦТС повідомляв про те, що для забезпечення перевезення зернових "Укрзалізниця" віддасть пріоритет графікових маршрутним отправкам, буде стягувати додаткову плату за такі відправки, а також намагатиметься залучити приватних операторів зерновозів для створення загального пулу вагонів.




