У Європейській Бізнес Асоціації в черговий раз звернули увагу на проблему крадіжок вантажів та розукомплектування вагонів на мережі "Укрзалізниці".
Про це, як пише ЦТС, повідомила координатор робочої групи з розвитку ж / д інфраструктури Комітету з логістики ЕВА Дарина Січкар.
Відзначається, що крадуть як вантажі з вагонів (зернові, ліс, труби, кокс, вугілля, металопрокат і т.д.), так і запчастини самих вагонів, особливо деталі гальмівної системи, що може стати причиною аварійних ситуацій під час руху.
Система пломбування вагонів, на думку Січкар, теж не вирішує проблему, оскільки не виключає повною мірою доступу до вантажу, і злодіям вдається заволодіти вантажем, залишаючи пломби неушкодженими (особливо це стосується вагонів-зерновозів).
Експерти Комітету з логістики Асоціації пропонують такі методи боротьби з крадіжками: ввести облік пошкоджень вагонів і крадіжок вантажів на основі даних замовників послуг і власних даних "Укрзалізниці". А в подальшому, використовуючи зібрані дані, виявляти найбільш "проблемні" станції для проведення спецзаходів і особливого контролю на цих станціях.
Крім того, оприлюднити на офіційних ресурсах "Укрзалізниці" інформацію про критичних точках, де трапляються розукомплектування, пошкодження вагонів або крадіжки.
У разі пошкодження вагонів зобов'язати працівників "Укрзалізниці" забезпечити оперативне складання актів про пошкодження вагонів форми ВУ-25 і інших необхідних документів. А також використовувати інструменти страхування вантажів.
Також необхідно забезпечити обмін інформацією між "Укрзалізницею" і Національною поліцією про випадки виявлення фактів розукомплектування з подальшою публікацією цієї інформації на ресурсах Європейської Бізнес Асоціації та в ЗМІ.
Крім того, пропонується посилити відповідальність за розукомплектування елементів залізничного рухомого складу та інфраструктури і заборонити пунктам прийому металобрухту приймати частини залізничного рухомого складу та інфраструктури.




