16 Грудень
2019
В Ізмаїлі пройшло засідання Ради морського порту Ізмаїл за участю представників Одеської залізниці / д. Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Одеській ж / д.
В ході заходу в т.ч. обговорювався проект Плану розвитку порту.
Як повідомив Сергій ПАЛАНСЬКЕ, заступник начальника по операційній діяльності Ізмаїльського філії ДП "АМПУ", в 2020 році порт займеться розвитком ж / д інфраструктури.
У короткостроковій перспективі передбачена укладання прямого ділянки з / д шляху довжиною 72,16 м для установки вагонних ваг. Також запланована реконструкція ж / д шляху № 31, а саме - з'єднання ж / д шляху № 30 та № 31, продовження шляху № 31 на 185 метрів до колії № 38, продовження шляху № 38 на 114 метрів.
Такий комплекс робіт допоможе поліпшити маневреність вагонів в парку станції Ізмаїл-Порт Новий і скоротити час формування груп вагонів, подачу, відведення і обробку вагонів на 13 одиниць на добу.
Раніше повідомлялося, що АМПУ проведе комплексний аналіз розвитку транспортних коридорів і внутрішніх водних шляхів української частини Дунайського регіону. Дослідження буде проведено в рамках Дунайської транснаціональної програми (DIONYSUS).
"В минулому році порти Ізмаїл та Рені були включені в систему TEN-T. Зараз же АМПУ спільно з Єврокомісією починає детальний аналіз і планування розвитку наших дунайських портів, які забезпечують близько 30% від загального вантажопотоку по всім країнам-членам Дунайської Комісії", - зазначив керівник АМПУ Райвис Вецкаганс.




