Ми беремо участь

Пошукова форма

У проекті "Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро" розповіли про переваги нового законопроекту про ОВТ

28 Листопад
2019
Внутрішній водний транспорт може стати конкурентною альтернативою автомобільному і залізничному транспорту. Зокрема, це екологічно чиста альтернатива з точки зору споживання енергії. Крім того, вантажоперевезення по річці мають поки нерозкритий потенціал, з урахуванням пропускної здатності.
 
Про це говорять в Проекті міжнародної технічної допомоги "Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро". При цьому відзначають, що розкрити потенціал головної української річки дозволить прийняття закону про внутрішній водний транспорт.
 
Зокрема, законопроект №1182-1 розроблено з метою:
 
- Регулювання відносин у сфері внутрішнього водного транспорту, використання судів, внутрішніх водних шляхів та їх фарватерів.
 
- Встановлення правового статусу річкових портів і терміналів, інфраструктури внутрішнього водного транспорту.
 
- Лібералізації ринку внутрішнього водного транспорту.
 
- Посилення інтеграції внутрішнього водного транспорту в національні та глобальні маршрути перевезень.
 
- Підтримки розвитку української економіки шляхом просування внутрішнього водного транспорту як економічно ефективного та екологічного виду транспорту.
 
- сприяння створенню умов для приватних інвестицій в річкові порти.
 
- Підвищення безпеки судноплавства і зниження кількості аварій на внутрішніх водних шляхах.
 
Ухвалення закону, на думку європейських експертів, буде сприяти розвитку стійких транспортних систем; розвитку ефективних і безпечних транспортних операцій; підтримки інтермодальних транспортних систем; поліпшення основних транспортних зв'язків між Україною та Європейським Союзом. Серед переваг законопроекту називаються такі:
 
- Встановлюється схема сталого фінансування експлуатаційних витрат на утримання і капітальних витрат на розвиток інфраструктури внутрішніх водних шляхів.
 
- Створюється і наділяється правом розглядати стратегічні питання розвитку річкових перевезень Раду з питань функціонування внутрішнього водного транспорту, який буде включати в себе ключових учасників ринку річкових перевезень, а також представників громадських організацій.
 
- Встановлюється відповідальність за розвиток і функціонування стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів в тому числі: судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи, судноплавних каналів.