Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на вантажоперевезення економічно необгрунтовано і піднімати їх до реформування галузі недоцільно.
Як пише ЦТС, про це в коментарі РБК-Україна заявила координатор робочої групи з розвитку ж / д інфраструктури Комітету з логістики Європейської бізнес асоціації (ЄБА) Дарина Січкар.
"Ми згодні, що система тарифоутворення на залізничному транспорті застаріла і потребує реформування, однак базові ставки тарифів повинні встановлюватися на економічно обгрунтованому рівні під контролем незалежного державного регулятора - НКРТ, а тому застосування автоматичної індексації в умовах застарілих базових ставок тарифів до реформування галузі є недоцільним ", - сказала Січкар.
Крім того, на думку компаній-членів Асоціації, ініціатива УЗ по зближенню тарифних класів також може мати негативний вплив на бізнес в нинішніх умовах.
"Попередня така ініціатива" Укрзалізниці "два роки тому, за підрахунками бізнесу, могла привести до збільшення вартості не тільки вантажного пробігу для окремих груп товарів, а для всіх вантажовласників України. Сподіваємося, що на цей раз до цього питання все стейкхолдери підійдуть виважено, і ми уникнемо чергових спроб нетарифного прихованого підвищення вартості перевезень для українських вантажовідправників ", - додала Дарина Січкар.
Раніше міністр інфраструктури України Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів УЗ на вантажоперевезення.
Відмітив, що в кінці березня "Укрзалізниця" перенесла на два місяці, до 1 червня, введення нового Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом, до змісту якого було висловлено багато критичних зауважень з боку учасників ринку.




